TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ts-ogn landstreff sør?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #183526  av Larsen

Lurer på om det er planlagt noe treff for ts-ogn i sør enda jeg? Isåfall når det blir?
Sist redigert av Larsen den 28 jun 2006 09:32, redigert 1 gang totalt.

#183530  av aneriks

hadde i så fall vært gøy er noe langt til mo i rana

#183535  av lexusmann

Syns jeg og...dagali gikk jo på et vis...

#183536  av sleeper

kunne vært morsomt det... 8)

#183540  av aneriks

lexusmann skrev:dagali gikk jo på et vis...
jepp det gjorde det :D
Sist redigert av aneriks den 28 jun 2006 12:59, redigert 1 gang totalt.

#183571  av jumbo

antar at dagali-gjengen har noen planer hvertfall

#183573  av CelicaTurbo

joda, blir nok på Dagali i år også, sensommer/tidlig høst. Men har stått stille på planleggingen der en stund.

#183586  av aneriks

CelicaTurbo skrev:joda, blir nok på Dagali i år også, sensommer/tidlig høst. Men har stått stille på planleggingen der en stund.
høres bra ut, da for vi vente i spenning :D

#183790  av Kjelliken

:? var vel ett av to jeg tenkte meg på i år var ts-ogn sør og rudskogen i september.. Så hadde vert skikkelig morro med en helg på dagali :wink:

#184352  av tojo

Hmm ingen som vet noe mer om dato osv. på Sør treffet?
Tenker ang ferie(feriedager). Hadde jo vært morsomt å kommet på dette treffet. :D

#184353  av sleeper

hadde ikke dere treff ved arndal et av åra da? der hadde det vel vært fint og være i år og!?

#184385  av aneriks

sleeper skrev:hadde ikke dere treff ved arndal et av åra da? der hadde det vel vært fint og være i år og!?
var vist et treff der ja, hadde vært gøy, men er jo veldig få så langt sør som er medlem her så kansje vanskelig og få mange folk?

#185354  av daniel

ja må rote ihop et treff på dagali.. då kommer ivertfall eg..

#185544  av chris

aneriks skrev:
sleeper skrev:hadde ikke dere treff ved arndal et av åra da? der hadde det vel vært fint og være i år og!?
var vist et treff der ja, hadde vært gøy, men er jo veldig få så langt sør som er medlem her så kansje vanskelig og få mange folk?
Jeg og kk-ma70 var de som kjørte lengst.. fra Trondheim :) Var jo ikke mer enn 75 mil hver vei eller noe ;)

#188842  av lexusmann

Noe som skjer her??