Legg innLagt inn:16 okt 2003 07:29
av Speeder
CelicaTurbo skrev:stemmer forsåvidt at "Gruppe A" bare ble levert med høyreratt, det er pga at den ble kalt "WRC" i Europa med venstreratt (og høyreratt i England). Samme bilen, men forskjellig navn i forskjellig marked 
Klar over at den ble kalt forskjellig ettersom hvilke land du er i...

Den ble også kalt WRC i japan..
http://gtfour.supras.org.nz/homologation.htm
Legg innLagt inn:16 okt 2003 07:33
av CelicaTurbo
stemmer nok litt bedre det der ja

Ellers, selv om bilen ble kalt WRC ble den som Qick sier ikke brukt som homogaliseringsmodell for WRC

Legg innLagt inn:30 apr 2006 18:59
av Andy_Celica
ST205 skrev:Quicksilver skrev:oki jeg har handlet meg en Ekte Grp. A utgave
den er 96kg lettere en vanlig GT-4+++ masse annet gromt 
mente de bare hadde laget Grp. A (noen kaller den WRC) med LHD styring jeg. har du bilde av de tre dysene foran inni grillen din??
Jepp... Har bilde av dysene og antilag'en.
Du mente sikkert RHD? Men jeg har hvertfall venstrestyrt.
Sorry for å dra opp en sånn gammel post, jeg har en RHD WRC og jeg har den antilag'en, men hva hvor er de dysene dere snakker om?? hvem grill er det snakk om??
Legg innLagt inn:02 mai 2006 05:33
av GT4 CS
I støtfangeren din forran sitter det noen dyser, 3stk om jeg ikke husker feil, sitter 3 på min. Dise er til og spraye vann på radiatoren til ic. På cs er det veldig enkelt og kobble dette inn, iallefall om du har lyktespylere. Bare og kobble om slangene slik at du ikke har lyktespyler lenger. Og jeg merker noe forskjell på min bil, om jeg kjører hardt over lengre tid og sprayer så merker jeg at bilen blir frisk igjen, samme om jeg står i kø kjøring.