Ser ikke ut som om Lexus er noe dårlig kjøp:
http://www.dagbladet.no/dinside/2006/08/11/473632.html
http://www.dagbladet.no/dinside/2006/08/11/473632.html

Andy_Celica skrev: Må henge meg på jeg også,Thanx
Gratulere masse med baby![]()
Andy_Celica skrev: Litt synd at du må selge supraen da, men du har jo kommet med mange fine alternativer.Sånn er det bare i avgiftslandet norge vettu
Andy_Celica skrev: Rx300 er da en sinnsykt rå bil, han jeg kjøpte bilen av har kjøpt seg en slik og titta da selfølgelig på den da, og den er helt rå.Synes mk2'en er skikkelig tøff...men den blir som sagt litt for dyr denne gangen
Andy_Celica skrev: Samme gjelder vel for is250, har ikke prøvekjørt den men har jo fått titta litt på de (en nabo har den) og den er jo helt rå, han har hatt is200 bytta den ut med en volvo v70 2,0t 2006, gikk 2 mnd før volvoen var lever tilbake og is250 var i garagen hans! Så dette er en grom bil!IS'en frister ja
Zepticon skrev: Gratulerer med baby da... nå blir det bleieskiftarbeider?Overhengende fare for det ja![]()
Zepticon skrev:Skulle gjerne hatt litt større bagasjerom også
Synd du må selge en slik drømmebil da...
Men det er jo bakseter i den så hva er problemet?
Zepticon skrev: Tar du inbytte i en delvis stylet Mazda 626, og en pose Twist som mellomlegg?Hmm...vern om dine favorittbiter?![]()
hugomidt skrev:hør med toyparts om han vil selge "avensisen" sin....Som tidligere nevnt...må nok nesten ha LHD-bil
greit bagasjerom, bra med motor, 4 wd, kan ha takboks i mathcande farge..... sabla fin farge..
en ekte "sleeper"....
jan-erik skrev: Gratulerer så mye Alf! Jeg har vært i den heldige situasjonen at jeg har fått beholde morobilen min, selv om junior nå snart er 2 år. Vil absolutt anbefale en stasjonsvogn, som gjør barnevogn plasseringa mye enklere. Bare vent til du skal på ferie med alt du trenger å ha med degTakker...men..hvor ofte drar man på ferie da?.
jan-erik skrev: En Sportcross 300 eller RX300 må jo være midt i blinken? Avensis er jo snusfornuften, men går jo dusinvis av de, så blir kanskje litt kjedelig.Bagasjerommet på sportcrossen kan umulkig være større enn hva det er på GS'en da?
jan-erik skrev: Men hva med en stasjonsvogn til ca. 150K og en Supra NA til rundt 200K?NA Supra kommer når madammen kjører opp
Azrael skrev: Gratulerer så mye med smått på veiTakker.
Azrael skrev:Mja...men nå har jeg forstått det slik at RX'en faktisk en merkbart mindre i baksetet enn fks GS'en...og SUV-høyden gjør faktisk at den ikke er ideel å stå å montere barnesete inn og ut av...dette ifølge eiere av begge typen biler (på us-lexus-forumet)
Hvis jeg skulle tatt mest hensyn til plass og barnevogn etc, så ville jeg valgt RX300`n (eller en stasjonsvogn av noe slag).
Azrael skrev:Havner somregel ditt jeg også
Men en personlig favoritt blandt de tidligere nevte modellene er nok en GS 300/400.
Azrael skrev:True...og jeg tror GS'en blir mer enn stor nok
Men når alt kommer til alt, så burde dere vel velge en bil som har god plass. Ved feks ferier er det jo en del saker man må pakke til detta lille krapylet, og da er det vel greit om en skal slippe og sitte med dette på fanget.
chris skrev:Pfft....har ikke sett noe bevis på at litjkar'n din funke enda?!@lpher skrev:MEN...for å ikke gjøre hele posten om til en glorifisering av min og madammens forplantningsevnePokker, jeg som ønsket å kunne kommentere den der![]()