Tenkte meg den overskrifta funka ja?!
Truth is...jeg og madammen har forsøkt å bli foreldre ei stund her nå...og det ser ut til at vi er godt på vei til å klare det
Grunnen til at jeg poster dette såpass tidlig (termin er ikke før litt uti neste år
) ...er rett og slett at jeg må forsøke å adoptere bort Supran...til ett hjem der jeg vet den får den godt
Da vi kommer til å trenge en bil med litt mer bagasjeplass enn det Supran kan gi oss...og for å unngå alt for masse spørsmål om termin etc. i salgs-tråden...legger jeg det rett og slett ut her 
MEN...for å ikke gjøre hele posten om til en glorifisering av min og madammens forplantningsevne
Så kan jeg vel heller spore tråden på plass med ærlig å innrømme at tankene mine snart gikk i retning av "hvilken bil skal vi ha nå da?!!" 
So...hvilken bil skal vi velge?
Kriteriene er som følger:
1. Lexus eller Toyota.
2. "Småbarns familievennlig" bagasjeromsplass og bakseteplass er stikkord her.
3. Enten RWD eller AWD
4. Sekser eller åtter....må ha "litt" hester så ikke overgangen blir ALT for stor!
Her er min egne favoritter ihvertfall:
(Disse bilene er eller vil bli i rett prisklasse for oss innen neste sommer)
Nye IS250:
Meget usikker på bagasjeromsplass...og bakseteplass i denne...
Mk2 GS:
Enten en 1998-2000 GS400 (import fra usa) eller en 2001 GS430 (import fra tyskland) Hvor "familie vennlig" er bagasjerommet på disse bilene?
Kan også vurdere en GS300...som vil gi oss en 2003-2004 modell.
Mk1 RX300:
Denne er...selvfølgelig...favoritten til madammen...men avgjørelsen er helt og holdent min
Er vel kanskje denne som "sier" småbarnsfamile mest..men jeg re redd overgangn blir for stor til at jeg trives 
En annen ting er at RX'en vistnok ikke er like hendig med barnestol som fks. GS...
Mk2 RX300
Denne blir nok dessverre for dyr enda...
So..hva mener dere gutter og jenter?
..og for å avslutte en allerede lang post...så må jeg si at å beholde supran...og kjøpe en billig bil i tillegg er out of the question...da madammen ikke har førerkort...og jeg selv har blitt såpass bortskjemt med bil...at jeg tror ikke jeg klarer å kjøre en "billig-bil" til daglig!
...og VELDIG helt til slutt...så må jeg få komme med en lovnad...det øyeblikket madammen kjører opp...blir det Supra NA som nummer-to bil...etter Mourom-modellen!
So you see..dere blir ikke kvitt meg uansett hva jeg velger å kjøpe! 

Truth is...jeg og madammen har forsøkt å bli foreldre ei stund her nå...og det ser ut til at vi er godt på vei til å klare det

Grunnen til at jeg poster dette såpass tidlig (termin er ikke før litt uti neste år

MEN...for å ikke gjøre hele posten om til en glorifisering av min og madammens forplantningsevne

So...hvilken bil skal vi velge?
Kriteriene er som følger:
1. Lexus eller Toyota.
2. "Småbarns familievennlig" bagasjeromsplass og bakseteplass er stikkord her.
3. Enten RWD eller AWD
4. Sekser eller åtter....må ha "litt" hester så ikke overgangen blir ALT for stor!

Her er min egne favoritter ihvertfall:
(Disse bilene er eller vil bli i rett prisklasse for oss innen neste sommer)
Nye IS250:
Meget usikker på bagasjeromsplass...og bakseteplass i denne...
Mk2 GS:
Enten en 1998-2000 GS400 (import fra usa) eller en 2001 GS430 (import fra tyskland) Hvor "familie vennlig" er bagasjerommet på disse bilene?
Kan også vurdere en GS300...som vil gi oss en 2003-2004 modell.
Mk1 RX300:
Denne er...selvfølgelig...favoritten til madammen...men avgjørelsen er helt og holdent min

En annen ting er at RX'en vistnok ikke er like hendig med barnestol som fks. GS...
Mk2 RX300
Denne blir nok dessverre for dyr enda...
So..hva mener dere gutter og jenter?

..og for å avslutte en allerede lang post...så må jeg si at å beholde supran...og kjøpe en billig bil i tillegg er out of the question...da madammen ikke har førerkort...og jeg selv har blitt såpass bortskjemt med bil...at jeg tror ikke jeg klarer å kjøre en "billig-bil" til daglig!

...og VELDIG helt til slutt...så må jeg få komme med en lovnad...det øyeblikket madammen kjører opp...blir det Supra NA som nummer-to bil...etter Mourom-modellen!

Sist redigert av @lpher den 10 aug 2006 22:37, redigert 1 gang totalt.