TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• et par spørsmÃ¥l ang lys i dashboret og AC pÃ¥ en mr2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#195212  av jumbo

Det du egentlig spør om er vel betegnelsen på instrumentene som sitter i mkii... er veldig interessert i det selv dersom noen har fasit på dette

#195261  av GhostRider88

jumbo skrev:Det du egentlig spør om er vel betegnelsen på instrumentene som sitter i mkii... er veldig interessert i det selv dersom noen har fasit på dette
ja er nettopp det jeg lurer på ;)

#195262  av GhostRider88

Master skrev:Fremme har du radiatoren og hvis du har Air Condition har du en Condenser som likner på en radiator som står foran radiatoren. Ingen av disse kalles "intercooler" da intercooler brukes til å kjøle insugslufta på mr2 turbo og denne sitter i høyre luftinntak bak.

Har du AC på bilen din? Fungerer dette, kommer det kald luft? Høres ut som om at Condenseren er ødelagt, og så har forrige eier(e) ikke orka å fiksa dette da det bare er en luksus, og reparasjoner koster store penger.
nå har jeg testa om den blåser kald luft når jeg tar på AC, men kan ikke si at jeg kan kjenne at det kommer kald luft... er det noe som jeg må fylle på for å eller skifte for å få det til å fungere? forrige eier fikk den til å virke....

#199216  av Rømmling

men er det ingen som har svar på vilken kit som passer i instrument panelet på Celica mk5 og MR2 MK2
link til siden
kit1 passer til:E14 - E24 - E30 - E35 - E45 - E46 - T12 - T13
kit2 passer til:E20 - E31- E41 - T20 - T22 - E49-a
kit3 passer til:Passer bla. til Avensis instrumnetering T34 A.

Hva er riktig E*?????
Sist redigert av Rømmling den 15 okt 2006 22:14, redigert 1 gang totalt.

#200456  av Neemi

GhostRider88 skrev:
Neemi skrev: Skifte lys i instrumentpanelet er ikke så stor greie :)
Kan ta bilde av det som skal gjøres for å få byttet på mandag for da har jeg tenkt å bytte et par på min.
ja hadde vært supert. Legg gjerne ut noen bilder også :)

Kremt :oops:
Bildene ligger fortsatt på kameraet, skal se om jeg kan klare få de ut snart.

#202868  av Rømmling

hvilken av desse kittene passer på t18 min? eller er det andre steder det er bedre å bestille fra når jeg skal ha blått lys på spidoen.

har ikke sett bak der jeg men må ut med dasjen snart likevell for å fikse sterioen og defa anlegg så kunne gjort det sammtilig.