jumbo skrev:Det du egentlig spør om er vel betegnelsen på instrumentene som sitter i mkii... er veldig interessert i det selv dersom noen har fasit på detteja er nettopp det jeg lurer på

jumbo skrev:Det du egentlig spør om er vel betegnelsen på instrumentene som sitter i mkii... er veldig interessert i det selv dersom noen har fasit på detteja er nettopp det jeg lurer på
Master skrev:Fremme har du radiatoren og hvis du har Air Condition har du en Condenser som likner på en radiator som står foran radiatoren. Ingen av disse kalles "intercooler" da intercooler brukes til å kjøle insugslufta på mr2 turbo og denne sitter i høyre luftinntak bak.nå har jeg testa om den blåser kald luft når jeg tar på AC, men kan ikke si at jeg kan kjenne at det kommer kald luft... er det noe som jeg må fylle på for å eller skifte for å få det til å fungere? forrige eier fikk den til å virke....
Har du AC på bilen din? Fungerer dette, kommer det kald luft? Høres ut som om at Condenseren er ødelagt, og så har forrige eier(e) ikke orka å fiksa dette da det bare er en luksus, og reparasjoner koster store penger.
GhostRider88 skrev:Neemi skrev: Skifte lys i instrumentpanelet er ikke så stor greieja hadde vært supert. Legg gjerne ut noen bilder også
Kan ta bilde av det som skal gjøres for å få byttet på mandag for da har jeg tenkt å bytte et par på min.![]()