TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hahaha, installering av nye baklys (revision6)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#198229  av BT-GTI

ser man det der var da jo... slapp jeg å leite gjennom kvitterings-haugen min fra toyota...

#198317  av aneriks

*lurer på når jumbo har tenkt og legge ut bilder*

#198344  av sexten

Jeg kan jo spoile alt ved å si at det kommer til å se sånn ca.
http://www.jizez.com/Bilder/2006-07-20_Bilen4/
sånn ut, hehe.

Med mindre jumbo har gått for noen andre, frekke, plasseringer av lyktene da;)

Begynner å bli en del av disse baklyktene i landet nå. Trodde det bare var meg og Master her inne som hadde, men er vel minst 3-4 stykker som har nå?

#198363  av aneriks

sexten skrev:Jeg kan jo spoile alt ved å si at det kommer til å se sånn ca.
http://www.jizez.com/Bilder/2006-07-20_Bilen4/
sånn ut, hehe.

Med mindre jumbo har gått for noen andre, frekke, plasseringer av lyktene da;)

Begynner å bli en del av disse baklyktene i landet nå. Trodde det bare var meg og Master her inne som hadde, men er vel minst 3-4 stykker som har nå?
hehe, vet hvordan de ser ut, så bilen til jumbo på dagali med de nye lyktene, er bare veldig begeistret over bilder :D :D

#198402  av jumbo

Jeg satte de to ringene med LEDs i ytterst istedenfor innerst slik du har, ellers er det sikkert likt

Er vel fort vekk 4-5 biler med disse nå ja, men er ihvertfall langt mer spesielt enn f.eks 94+, i den grad det er et poeng i det hele tatt.

For min del betyr det mest å velge ting *jeg* synes ser bra ut, uavhengig av hvor mange andre som har tilsvarende.

Sliter grådig med å bestemme meg på øvrig styling men :wink:

#198468  av FireWalk

Sleng ut noen bilder da? er veldig nysgjerrig på hvordan disse lyktene egentlig ser ut. Bildene man finner på nett er jo tatt på en slik måte at de er ment å promotere lyktene på en best mulig måte.. Vil gjerne se dagligdagse bilder av bilen med lyktene slik at man får et intrykk av hvordan det egentlig ser ut.. :)

ps: ser bilen bredere ut nå når du har de doble lyktene ytterst istedetfor innerst?

#198473  av jumbo

Er masse bilder i profilen min/garage, selv om de ikke har noen super kvalitet, ellers tror jeg en del tok bilder på dagali også

Ang. breddeinntrykk er jeg litt usikker... synes egentlig ikke det var noen stor forskjell sånn sett mellom inntrykket av min kontra med lysa innerst.

Jeg satte mine ytterst uten å tenke for mye på det egentlig - var det jeg hadde sett på alt av bilder etc og falt meg egentlig ikke inn å grøre det noe annerledes.... ser imidlertid rimelig konge ut å ha lysa innerst nå når jeg har sett eksempel på det også men tviler sterkt på om jeg gidder herme etter det med det første ;)

#198485  av chris

sexten skrev: Begynner å bli en del av disse baklyktene i landet nå. Trodde det bare var meg og Master her inne som hadde, men er vel minst 3-4 stykker som har nå?
"En del av disse i landet" "før var det BARE to, nå er det MINST 3,kanskje hele 4 stk!!" "mulig fordobling av antallet" "skrekk og gru" :mrgreen:

#198519  av jumbo

Ja er trasige saker gitt :D

Er rimelig fornøyd jeg så lenge jeg har en bil det er mindre enn tre-sifret antall av i landet totalt, og eneste i byen der jeg bor hehe. Vanskelig å forvente mer uten at man også er villig til å bruke langt mer penger :wink:

Dessuten er det jo selvsagt også et spørsmål om hvor forbanna stort poeng det er hehe

#198557  av Mr2 Mk2

Har ett bilde fra dagali der man kan se lyktene. Vanligvis synes jeg disse lyktene ser skikkelig fæl ut, men på din bil var det slett ikke værst :)
Vedlegg
Bilde 046.JPG
Bilde 046.JPG (303.66 kiB) Vist 235 ganger

#198567  av jumbo

Mr2 Mk2 skrev:Har ett bilde fra dagali der man kan se lyktene. Vanligvis synes jeg disse lyktene ser skikkelig fæl ut, men på din bil var det slett ikke værst :)
:mrgreen:

Er definitivt en vanesak... kunne godt tenkt meg litt mindre bling-faktor i dagslys - jeg er rimelig konservativ sånn sett - men alt i alt er jeg ganske fornøyd. Og i mørket er det helt konge :D

Hvordan står det til med dekkene dine forresten? :twisted:

#198569  av Mr2 Mk2

du har hvertfall en skikkelig pen bil, det hersker det ingen tvil om :)

hm

#198576  av Remi

Har på følelsen av at enten så elsker du di lyktene der eller så hater du dem.

personlig liker jeg dem ikke i motsettning til mye annet Rev6. dem har mye kult :wink:

#200195  av kimae

Jeg må være en av de som elsker de lyktene, for nå har jeg endelig fått på mine :D
Må bare si jeg synes de så 10 ganger kulere ut i virkeligheten :D

#200390  av jumbo

Samme inntrykk jeg endte opp med... var litt todelt når jeg bestilte de, litt usikker på hvordan jeg likte de i dagslys, men synes de ser langt bedre ut og mindre bling i virkeligheten enn på bilder