Vel, ikke en vanlig "jippi se hva jeg har" post, men en litt annen vri hehe
1: Jeg har hatt defekt bagasjelokkåpner rimelig lenge (dvs spaken/wiren fra kupeen funker ikke av en eller annen grunn jeg har vært for lat til å finne ut av)
2: Falt meg selvsagt ikke inn at moderne/94+ senterpanel bak betyr at jeg trenger lenger låsesylinder
3: Dette finner jeg ut etter at jeg har komplett installert de nye lysene (som forøvrig funker finfint)
Så da sitter jeg her med et realt høna og egget problem.... jeg kan ikke smekke igjen kofferten dersom jeg har lyst til å noensinne få den opp igjen, jeg kan ikke kjøre rundt med åpent koffertlokk, og jeg kan ikke sette på igjen de gamle lysa uten videre ettersom jeg klippet/satte på nytt ledningsnett
HJELP!
Uff, bare kødder, men syntes faktisk dette var en tabbe verdig en post
Får vel se om det ikke lar seg gjøre å fikse åpneren i kupeen i morra samt få fatt i en ny låsesylinder fortere enn faen legger fliser på flatmark. Må uansett finne på noe litt forbanna fort så jeg ikke mister dagali
Liten sjekk: Kan noen bekrefte at armen wiren fra kupeen går igjennom/ender opp i ved koffertlokket skal bevege seg (ca 90 grader fritt) i forhold til armen som faktisk jobber på selve låsen? Uff håpløst å forklare skikkelig, skal se om jeg får tatt bilder i morra
1: Jeg har hatt defekt bagasjelokkåpner rimelig lenge (dvs spaken/wiren fra kupeen funker ikke av en eller annen grunn jeg har vært for lat til å finne ut av)
2: Falt meg selvsagt ikke inn at moderne/94+ senterpanel bak betyr at jeg trenger lenger låsesylinder
3: Dette finner jeg ut etter at jeg har komplett installert de nye lysene (som forøvrig funker finfint)
Så da sitter jeg her med et realt høna og egget problem.... jeg kan ikke smekke igjen kofferten dersom jeg har lyst til å noensinne få den opp igjen, jeg kan ikke kjøre rundt med åpent koffertlokk, og jeg kan ikke sette på igjen de gamle lysa uten videre ettersom jeg klippet/satte på nytt ledningsnett
HJELP!
Uff, bare kødder, men syntes faktisk dette var en tabbe verdig en post
Får vel se om det ikke lar seg gjøre å fikse åpneren i kupeen i morra samt få fatt i en ny låsesylinder fortere enn faen legger fliser på flatmark. Må uansett finne på noe litt forbanna fort så jeg ikke mister dagali

Liten sjekk: Kan noen bekrefte at armen wiren fra kupeen går igjennom/ender opp i ved koffertlokket skal bevege seg (ca 90 grader fritt) i forhold til armen som faktisk jobber på selve låsen? Uff håpløst å forklare skikkelig, skal se om jeg får tatt bilder i morra
Jan
04 Volvo XC70 2.4 Turbo
[x] '92 MR2 GTi ombygget til Turbo
[x] '90 Sierra rattkjelke
04 Volvo XC70 2.4 Turbo
[x] '92 MR2 GTi ombygget til Turbo
[x] '90 Sierra rattkjelke