oleb skrev:Gratulerer med ny bil.jepp jepp, skal gjøre det
Du får holde meg oppdatert ang. kjøleren
Mr2Even skrev:Grattis dude!Ingenting veldig dramatisk, men sene 92-modeller (som denne er) kommer orginalt med større bremser, litt annen geometri i understellet som gjør bilen mer forutsigbar, litt lavere og stivere fjærer orginalt (dog har min senkefjærer) samt kosmetiske endringer som en lengre frontleppe, kortere girspake og et mindre ratt med airbag.Er det noen forskjell på 92mod forhold til 90modellen?
CelicaTurbo skrev:Ok. er det noe å gjøre med understellet eller noe annet på min bil for å gjøre den mer forutsigbar? Min er en helt orginal 90modMr2Even skrev:Grattis dude!Ingenting veldig dramatisk, men sene 92-modeller (som denne er) kommer orginalt med større bremser, litt annen geometri i understellet som gjør bilen mer forutsigbar, litt lavere og stivere fjærer orginalt (dog har min senkefjærer) samt kosmetiske endringer som en lengre frontleppe, kortere girspake og et mindre ratt med airbag.Er det noen forskjell på 92mod forhold til 90modellen?
edit: litt sen der ja..
Andy_Celica skrev:Når han kom kjørende mot meg i skomringen var den fargen bare helt rå, skjønner at han var fornøyd med fargen.