TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da er jeg eier av MR2 igjen!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#201682  av oleb

Gratulerer med ny bil. :)
Du får holde meg oppdatert ang. kjøleren ;)

#201686  av Mr2Even

Grattis dude! :) Er det noen forskjell på 92mod forhold til 90modellen?

#201688  av CelicaTurbo

oleb skrev:Gratulerer med ny bil. :)
Du får holde meg oppdatert ang. kjøleren ;)
jepp jepp, skal gjøre det :)

#201689  av Ivar

Mr2Even skrev:Grattis dude! :) Er det noen forskjell på 92mod forhold til 90modellen?
Større bremser foran og bak, understell som er litt mer forutsigbart, frontleppe, kortere girspak. Tror det skulle være alt.

#201690  av CelicaTurbo

Mr2Even skrev:Grattis dude! :) Er det noen forskjell på 92mod forhold til 90modellen?
Ingenting veldig dramatisk, men sene 92-modeller (som denne er) kommer orginalt med større bremser, litt annen geometri i understellet som gjør bilen mer forutsigbar, litt lavere og stivere fjærer orginalt (dog har min senkefjærer) samt kosmetiske endringer som en lengre frontleppe, kortere girspake og et mindre ratt med airbag.

edit: litt sen der ja..

#201696  av Mr2Even

CelicaTurbo skrev:
Ingenting veldig dramatisk, men sene 92-modeller (som denne er) kommer orginalt med større bremser, litt annen geometri i understellet som gjør bilen mer forutsigbar, litt lavere og stivere fjærer orginalt (dog har min senkefjærer) samt kosmetiske endringer som en lengre frontleppe, kortere girspake og et mindre ratt med airbag.

edit: litt sen der ja..
Ok. er det noe å gjøre med understellet eller noe annet på min bil for å gjøre den mer forutsigbar? Min er en helt orginal 90mod

#201698  av Neemi

Grattis med nykjøp av gamlebilen igjen :)

#201713  av Andy_Celica

Grattis igjen da Kristian, jeg fikk sitte på med han en tur igår, og bilen så sinnsykt bra ut, han bør være førnøyd med kjøpet.

Når han kom kjørende mot meg i skomringen var den fargen bare helt rå, skjønner at han var fornøyd med fargen.

#201715  av cameleon

Grattis med ny bil ja :)

#201716  av PÃ¥l

Grattis :D

#201723  av Kjelliken

:D Grattis med ny bil dette har du vel i grunen ventet en stund på. Var vel kunn godfølelser når du satt deg tilbake i bilen tenker jeg. :wink:

#201724  av James

Gratulerer med kjøp av gamlebilen igjen! :)

#201754  av chris

Andy_Celica skrev:Når han kom kjørende mot meg i skomringen var den fargen bare helt rå, skjønner at han var fornøyd med fargen.

:D :D :D

#201762  av CelicaTurbo

Da fikk jeg tatt noen bilder også.. plastdetaljene i interiøret er lakkert i bilens farge men jeg synes det blir litt flashy så jeg vil nok lakkere det igjen i en annen farge..
Vedlegg
Kopi av IMG_1932.jpg
Kopi av IMG_1932.jpg (75.11 kiB) Vist 143 ganger
Kopi av IMG_1930.jpg
Kopi av IMG_1930.jpg (92.87 kiB) Vist 147 ganger
Kopi av IMG_1928.jpg
Kopi av IMG_1928.jpg (63.91 kiB) Vist 149 ganger

#201769  av jumbo

Hoho, det var en anelse flashy ja, hvertfall etter min smak :lol:

Ser jo uansett rimelig strøken ut da, har det blitt noe kjøring enda?