TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da er jeg eier av MR2 igjen!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #201587  av CelicaTurbo

Slik, da er jeg eier av MR2 GTi igjen, faktisk kjøpte jeg tilbake den bilen jeg eide for noen år tilbake.. Jeg vurderte flere men den fremstod som et trygt og strøkent alternativ som jeg kjente historien til, og eierne etter meg har tatt godt vare på bilen for den er i like god stand nå som den var når jeg hadde den, med unntak av at den er relativt nylakkert så den har ingen vaske- og misunnelsesriper i lakken lengre :)

Bilder kommer vel i morgen kveld når jeg har fått tatt noen bra bilder :)

Nå er det bare det at jeg må endre brukernavnet mitt, men til hva da?

#201590  av MR2WideBody

Grattis sjef, da fikk du ordna den idag da.. Har litt å finne på framover du og nå da..

#201596  av Mr2 Mk2

Grattis Kristian, "i knew this day would come" :wink: Bilder må vi ha ja, stilig å kjøpe tilbake gamlebilen! :)

#201597  av celica4ever

grattis grattis :D , men hvorfor gå fra celica gt4 til mr2 ?

#201599  av jumbo

Gratulere Kristian, har vel ikke vært noen stor hemmelighet at du angret på at du kvittet deg med den mr2'en hehe

Snadder farge har den også :D

#201604  av Erlend

Hey, regna vel egentlig med at du ikke kunne ha Celica så altfor lenge :D Såvidt jeg husker at du hadde MR2 gitt... Du bytta ikke så lenge etter at jeg ble medlem av MR2-OGN. Gratulerer!

#201634  av Th4 Ghost

bah, og jeg som hadde gleda meg til hfc-ogn :P
gratulerer med ny..erm..din gamle bil :)

#201642  av chris

Grattis med kjøpet :D

Var det ikke denne som hadde samme fargen som min tro? :D

#201646  av CelicaTurbo

chris skrev:Var det ikke denne som hadde samme fargen som min tro? :D
stemmer det ja, det var også et viktig punkt i valg av bil, ikke at det var samme farge som din bil men at det var denne fargen.. ;)
celica4ever skrev:grattis grattis , men hvorfor gå fra celica gt4 til mr2 ?
Celicaen ble kjøpt for å få turbomotoren kombinert med en mer praktisk bil, men selv om den var kjappere og lå bra på veien så opplevde jeg den som mindre leken og mindre presis i styring og kontroll enn hva MR2en er så da lå følelsen av å kjøre MR2 i bakhodet hele tiden, og med kjøp av familiebil i vinter så foreslo samboeren at nå kunne jeg jo kjøpe MR2 igjen, og det var en fantastisk god ide syntes jeg :D

#201666  av Magne_F

Da var det kanskje deg jeg møtte på E6 en eller annen plass i Østfold i går ettermiddag da??

#201669  av CelicaTurbo

Magne_F skrev:Da var det kanskje deg jeg møtte på E6 en eller annen plass i Østfold i går ettermiddag da??
Det kan nok stemme om det var på E6 mellom Moss og Sarpsborg ca kl 17.00-17.30.. Jeg har ikke sett noen andre MR2'er med denne fargen i området ihvertfall men østfold er jo ganske stort da :)

#201671  av Morten

Grattis med "ny" godbil da! :D

Hehe, får håpe hukommelsen ikke har vært alt for selektiv da.. :lol: (huske de gode tingene, glemme resten)

#201672  av Magne_F

CelicaTurbo skrev:
Magne_F skrev:Da var det kanskje deg jeg møtte på E6 en eller annen plass i Østfold i går ettermiddag da??
Det kan nok stemme om det var på E6 mellom Moss og Sarpsborg ca kl 17.00-17.30.. Jeg har ikke sett noen andre MR2'er med denne fargen i området ihvertfall men østfold er jo ganske stort da :)
Det stemmer med tidspunktet, så da var det nok deg. Grattis med ny/gammel bil.. :D

#201677  av jan-erik

Gratulerer med nye/gamle bilen da :-)