TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mørke lykter til IS200 Ã¥ Veilside i Europa

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#208749  av csstian

Huff da blir det meire jobb på mæ i hælga :) Ska montere kompressor så da er det bare å henge i :)
Brukte du matt eller sort blank?

#208755  av Varnes

Brukte mattsvart :) Hadde kanskje vært kult å brukt samme farge som bilen, men men :) Kanskje jeg prøver det en annen gang:)
Må få høre hvordan det blir me kompressor da, sykt lyst på d jeg å! :) Men skal inn i armyen i januar, så d blir ikke kjøpt inn med d første nei.. :(

#208765  av csstian

Ja er meget spent på det.Blir jeg færdig i løpet av mårradagen så kan det hende jeg tar meg en liten Narviktur på lørdag.Hadde vært greit å sett løktn dine i live.Har sort bil så er regg det blir litt mye sort.Hadde vært greit å sotte bilene side om side å sett.

#208851  av Varnes

Okei, ja det må vel gå å ordne det :)

#208941  av larspronne

mener jeg så bilen din i Narvik sist jeg var der faktisk.

om det ikke er flere IS200 i mørk grå ?

#208959  av Varnes

Ja det gjorde du nokk, har hatt den siden april i år :) Er bare to is'er her i området, min å en standard sølvgrå.. Ganske fornøyd med at det ikke er flere :)

#226725  av Bugster

Mister man mye av lysstyrken med denne modifikasjonen?!

Det er dårlige nok lys fra før på ISn...

#226952  av Varnes

Jeg merket iallefall ikke noe forskjell på lysstyrken, har jo ikke lakket reflektoren da, bare det blanke feltet rundt. Er flere toyota som har det slik originalt f.eks aygo, facelift versionen av den forrige avensis mod. og en tidliger corolla, så trur ikke det har noe å si. :)

#229451  av galx

Nydelig resultat ! Det blir nesten en helt annen front når lyktehusene blir lakkert innvendig.

Hva brukte du for å matte "crommen" ned med før du lakkerte de ? Brukte du matt lakk ?

#229493  av Varnes

Brukte en såkalt "pad", ser litt utsom stålull, dra innom et lakkverksted så får du sikkert en bit :) Bruker også å følge med en sånn, til div. styling deler :)

#229502  av Matsern

lexus-parts.com selger mørke lykter for 695 dollar, men etter at jeg fant ut at de skulle ha 270 dollar i frakt for de stakkars 5.5kg som lyktene veide så ser det ut som jeg har en lakkeringsjobb forran meg istedenfor.. dette var jo overraskende bra!