TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• da er det bestemt!! rulle blir bestilt denne uken.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#209690  av CelicaTurbo

Hvilken type dyno er dette snakk om da?

#209692  av TOYPARTS

CelicaTurbo skrev:Hvilken type dyno er dette snakk om da?
mustang dyno

#209695  av CelicaTurbo

TOYPARTS skrev:
mustang dyno
ok, flott med en dyno til i landet! Men, hva sier naboene til det her da? Tenker spesiellt på de to idylliske pensjonisthusene som ligger så fint til ved vannet en 75 meter eller så unna :lol: :twisted:

#209717  av Kilgallon

Gratulerer. Hvilken sum måtte du ut med for den da?

#209753  av jumbo

Booke bilen min og nå :D

#209755  av TOYPARTS

CelicaTurbo skrev:
TOYPARTS skrev:
mustang dyno
ok, flott med en dyno til i landet! Men, hva sier naboene til det her da? Tenker spesiellt på de to idylliske pensjonisthusene som ligger så fint til ved vannet en 75 meter eller så unna :lol: :twisted:
de har jo ikke klaget enda, men regner ikke med det kommer til å bli noe problem egentlig.

#209878  av kennethx

Får bygge en sånn støysjerm på dugnad langs muren der eller.no :twisted:

#209882  av TOYPARTS

kennethx skrev:Får bygge en sånn støysjerm på dugnad langs muren der eller.no :twisted:
jepp eller støyrom innendørs, alt går bare jeg får det som jeg vil hehehe :wink: :wink:

#209890  av jumbo

Noen sjans for å få svar på PM snart Toyparts? Hater å mase, men fint å fått ting naglet snart

#209909  av TOYPARTS

jumbo skrev:Noen sjans for å få svar på PM snart Toyparts? Hater å mase, men fint å fått ting naglet snart
jepp har fått den, vil gi deg en lyd i kveld.

#209928  av jumbo

flotters

#210062  av Levin GT

Har den liten nok sporvidde til Pnut'en?........Hehe......

#210087  av TOYPARTS

Levin GT skrev:Har den liten nok sporvidde til Pnut'en?........Hehe......
jepp

#210271  av FireWalk

Blir dette kun for effektmåling eller har dere planer om å foreta tuning arbeid? Man får bare gjort "so much" med on the road tuning.. Akkurat når en begynner å få justert verdiene rett er en tom for vei og må slippe gassen.

Hvilke systemer/datasprut har dere kompetanse på i så fall?

#210284  av TOYPARTS

FireWalk skrev:Blir dette kun for effektmåling eller har dere planer om å foreta tuning arbeid? Man får bare gjort "so much" med on the road tuning.. Akkurat når en begynner å få justert verdiene rett er en tom for vei og må slippe gassen.

Hvilke systemer/datasprut har dere kompetanse på i så fall?
vi kjøper jo dette systemet pga samme problem som du nevner her, det er jo tuning vi driver med i dag, han ene personen som er med hos oss, har 15års erfaring med datasprut, når det gjelder hvilken typer så er det følgende.

Haltech
Electromotive
Aem
Autronic
Motec
Hestec

Programerer selvfølgelig de aller fleste sprut på markedet, det tar bare litt lengre tid med de som vi ikke har vært borti før, de som jeg nevner her er ting som vi er borti om ikke daglig så er det ikke så langt unna i allefall.

Jeg personlig har god erfaring med aem (4år) og har vært en del borti de andre typene også, (mye autronic)

Vi skal også på kurs i la i februar for å bli en trained dealer for aem, så det er i utgangspunktet ikke mangel på kompetanse for mapping.