TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• da er det bestemt!! rulle blir bestilt denne uken.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#209585  av TOYPARTS

Christian skrev:Gratulerer :D
Thanks

#209603  av jumbo

Digg :D
 #209606  av celicagt4205nord

TOYPARTS skrev:da er det omsider5 bestemt, rulle blir bestilt denne ukien, klar for 1000hk på bakhjul, oppe å går litt ut på nyåret.

N.B kun RWD (foreløpig)
men her nord får vi ikke en dritt :? så langt å kjøre til trondheim å få bilen på rulla...så det blir ikke til at man drar..

#209608  av Mr2 Mk2

det kunne jo ikke passet bedre! :twisted:

#209609  av tojo

:D GRATTIS! er jo lov å håpe at det er en mobil tralle,som blir å se på ACR til sommeren. :P
 #209614  av sleeper

TOYPARTS skrev:da er det omsider5 bestemt, rulle blir bestilt denne ukien, klar for 1000hk på bakhjul, oppe å går litt ut på nyåret.

N.B kun RWD (foreløpig)

men i HELVETTE da!!: 2 sec etter jeg leser topic så har jeg begynnt og planlegge når jeg skal få tid til og frakte bilen til bergen!
men HVA LESER JEG????? IKKE 4wd???? hva er detta for noe!=?!?!?!?!?!?! :wink: :evil: :lol:

#209644  av TOYPARTS

hehe er ikke noe problem om du betaler ca 200k av det en 4wd koster så tar jeg resten på meg. :wink: :wink: :wink:

#209645  av TOYPARTS

tojo skrev::D GRATTIS! er jo lov å håpe at det er en mobil tralle,som blir å se på ACR til sommeren. :P
desverre :cry:

#209646  av TOYPARTS

Mr2 Mk2 skrev:det kunne jo ikke passet bedre! :twisted:
skal vel få presset din inn der også etterhvert.

#209659  av Turbotrille

Konge dette, vi får la Corollaen min ta jomfruturen da... :twisted: :twisted:

#209672  av TOYPARTS

Turbotrille skrev:Konge dette, vi får la Corollaen min ta jomfruturen da... :twisted: :twisted:
:wink: :wink: :shock: :shock: :shock:

#209680  av MR2turbo

Grattis! Håper den blir nøyaktig... ;) :)

Forresten.....
Har du fått nytt syn på Dyno nå? (ref: din særdeles kritiske holdning til slike proukter på forumet i høst) hehe :P

#209689  av TOYPARTS

MR2turbo skrev:Grattis! Håper den blir nøyaktig... ;) :)

Forresten.....
Har du fått nytt syn på Dyno nå? (ref: din særdeles kritiske holdning til slike proukter på forumet i høst) hehe :P
alt kommer jo an på brukeren samt verdiene som blir lagt inn vet du :wink: kan ikke påstå at jeg er kritisk til dynoer, men på en annen side skal jeg stå for det som jegh sier.