TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Cameleonlakkering av MK2 (ps.hjelp meg markus :D)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#25242  av Christian

Jo takk for det :) Får satse på å få den penere innen våren, tviler på at jeg rekker å få fronten ferdig i vinter, ender vel opp med å kjøpe no greier igjen.. :roll:
Har antagelig skaffa meg en veldig hyggelig pris på et border kit...

#25445  av MR2turbo

Cameleon, må jo bare føye meg til de andre som sier at det ikke er no særlig på en bil som blir brukt som bruksbil.. Min bil blir mer og mer bare hobby bil og da gjør det ikke så mye om lakken koster litt..

Prisen på lakken "min" er 6000kr + mva per 1/2liter men det finnes billigrer typer..

Samtidig krever det enormt mye av en lakkerer å få det fint uten skjoller.. den må mixes akkurat rett og sprøytes 100% jevnt over alt og i akkuratrett mengde.. har sett mange litt dårlige forsøk på det.. Så jeg ville gått til en som har lakket endel camelon før.. hvis ikke så kan det bli verre enn å ha vanlig lakk ;)

Det skal gå an å lakkere opp deler av bilen så lenge lakken er helt ny.. men hvor lenge er den det.. ?? jeg har spes.forsikring på lakken på grunn av det..

TomG. Du lakker ikke mange lag.. Camelonlakken har effekten i seg selv og er en baselakk.. som er en del av en tre-sjikts lakk..

#26155  av jumbo

erling skrev:Skiller deg vel mest ut hvis du lar være med dekaler på en allerede stylet bil... :wink:
Dekaler er vel for kvisete rånere som ennå lukter fostervann...? :P:P
Hmm, vi snakker tross alt om mannen som *fremdeles* kjoerer rundt med neonlys under kjerra... :roll: :roll:

#26159  av Christian

Nå nå, neon er bra det, bare du som ikke har skjønt det :P

#26160  av MR2turbo

hehe.. det er noe han sikkert vokser av seg :P

#26161  av chris

Christian skrev:Nå nå, neon er bra det, bare du som ikke har skjønt det :P
Kanskje vi snakker misunnelse her? :D

#26176  av jumbo

Markus: Ja, la oss haape det! lol

Chris: Gaa og gjoem deg!

#26221  av erling

Høhø.. :D:D

Det kommer seg sikkert med åra.. 8)
Sist redigert av erling den 11 des 2003 16:22, redigert 1 gang totalt.

#26548  av TomG

MR2turbo skrev:
TomG. Du lakker ikke mange lag.. Camelonlakken har effekten i seg selv og er en baselakk.. som er en del av en tre-sjikts lakk..
Gammeldags jeg...er en stund siden jeg gjorde dette..........

T