TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svetting fra bunnpanna.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#25568  av MRQuoc

jeg skal ikke tale så mye på kjøpesiden , bommet sterkt på selgeren og sitter igjen med en tja tjo .. helt annen bil en forventet. Ett ork når selger i bunn og grunn tenker på å kvitte seg med den . mange uvettige selgere ute i markedet .. watch out :)
Men ja , jeg er jo glad i bilen , den har jo egen sjarm nå ..

#25607  av Master

Dalan skrev:Hvis ikke 92 eller nyere er et krav, hva med denne?

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1907

:)
hmm.. den så ikke så værst ut. har ringt på den. har en slektning som skal sjekke den ut på fredag. Den står i Drammen, og jeg er i Bodø... litt langt å dra bare for å snu hvis bilen ikke er noe interessant kjøp. Den er gått 170.000km. noe jeg bør være obs på når de er gått såpass langt? er vel på tide med ny registerreim om 20-30 tusen km til.. Han sa at han skiftet olje om våren da han tok den i bruk (ikke vinterkjørt) og at den brukte litt olje. Men han hadde undersøkt med et verksted og de sa at det var noen fjærer - "Ventilløftere" som var gåen. Og at oljeforbruket skulle stoppe hvis disse ble bytta. jeg skal undersøke nærmere om hvor mye olje den bruker... litt oljeforbruk er jo akseptabelt.

#25618  av CelicaTurbo

oljeforbruk er fullt akseptabelt så lenge det ikke ryker bak eller oppfattes som et problem.. kan du kjøre noen tusen km på hver liter olje så er det vel greit nok? Men det kan være kjekt å vite grunnen da..

men på den annen side, har ikke vi hydrauliske ventilløftere?