I dag var alt ferdig montert. Bilen startet men gikk ikke på alle sylindre.
Fikk den til slutt til å gå forholdsvis greit, men da jeg kikket under bilen var nesten all motorolja kommet ut på gulvet.
Har funnet ut at det lekker fra koblingen i motoren på slangen som gir olje til turboen.
Virker nesten som at det er i selve koblingen det lekker. Håper det bare er at jeg har dratt til for dårlig. Ellers skal ATS få høre det.
Til dere med TD06 Kit:
-Var det veldig løst imellom slangen og koblinga til motoren på deres oljeslanger? Kan snurre på den og "knekke" den fra side til side..
-Hvor mye lader man med den wastegaten som følger med?
-NÃ¥r kommer ladetrykket?
-Synes jeg hørte turboen mye bedre enn den org. selv bare på lave rpm i fri...
Planen for i morgen er å skru ut turbo, finne ut hvor i slangen det lekker. Sette sammen igjen hvis lekkasjen ikke er i selve koblingen/slangen, Bytte bensinpumpe. Og tilslutt kjøre GT4 Igjen

Blir sikkert så jeg skrur opp trykket til 1 bar ganske fort. Har jo 550# dyser, Tuned Rom, Walbro fuel pump, oppboret fuelrail, og ATS oppgradert fuel press. regulator. Burde levere greit med bensin det vel