TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvite/gule grøftelys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #25888  av chris

Lady_in_MR2 skrev:Det var noen som var så flink å rygge bak i biln min å knuse det ene lyset mitt nede...
Jeg har hvite tåke/grøfte lys fra før. Men da jeg troppa opp på Toyota for å skaffe meg en ny lykt, fikk jeg beskjed om at det ikke fantes en eneste hvit lykt i hele Norge til salgs...
Så jeg fikk tilbud om to gule til samme prisen som en...Men jeg takka nei for jeg ville ikke kjøre rundt med gule lys!!

Las så her at det går an å knuse den gule kappa inne i lykta( DET greide ikke fyrn på Toyota, da jeg spurte om det gikk an å fjerne den)

Skal jeg da kjøpe de gule lyktene og ta ut den kappa eller er det noen som vet hvor det går an å få kjøpt hvite lykter???
Vel.. hvite tåke/grøftelys ligger med jevne mellomrom på lageret i Drammen, men hvis det ikke ligger der, bestiller toyota det fra Belgia. de koster ikke så mye egentlig. Men det er standard lykter til 92+, så det er bare å be Toyota komme opp med en pris. Tar en uke å få de fra Belgia.

-edit-

Singel?? kommer du en tur til Trondheim snart eller? ;)

#25893  av cameleon

trondheim er en flott by også btw. ta studiene dine her :D

#25899  av CelicaTurbo

ikke jag hun bort nå da... forhold dere noenlunder seriøst så lenge det er en tråd med et spørsmål ihvertfall..

#25902  av cameleon

CelicaTurbo skrev:ikke jag hun bort nå da... forhold dere noenlunder seriøst så lenge det er en tråd med et spørsmål ihvertfall..
Javel :) *kosepåchristian* :D

#25924  av Goose

Lady_in_MR2 skrev:Jeg skremmer ikke bort karene her nei!! Tror jeg har kommet til rette plassen nå, hehe.. :)
Men noen gutter synest de er skummelt med damer med mye bedre bil enn de..
Men de vil ikke jeg ha uansett!!hehe..
Og mange tror vel ikke at det er min bil, men at jeg har en type med sånn bil..Ikke så mange jenter som eier sånne biler sjøl..

Men det er ikke det, har vel egentlig dratt flere gutter enn jeg har skremt bort med den biln...når jeg tenker meg om..hehe :D
For al del, Tro: du kommer til å bli populær her.
Velkommen til forumet skal du være. Endelig får vi noen jenter her:)

Tilbake til lykter. Som alle vet det, men kanskje ikke du så er jeg en e-bay menneske. handler minst en gang i mnd der. Alt fra bil deler til data deler osv...

Du kan se på ebay om du ikke finner noen lys som passer til MR2en din og montere dem isteden. Er sikker på at du får 2 lys billigere fra usa enn en fra Toyota, uten at jeg er 100% sikekr på dette.. :roll:

#25925  av Mr2 Mk2

Goose skrev:Er sikker på at du får 2 lys billigere fra usa enn en fra Toyota, uten at jeg er 100% sikekr på dette.. :roll:
Ikke visst du heter Jostein :wink: :lol:

#25926  av Goose

Jostein, og hva kan du skaffe av Toyota deler billigere og hvilken bil du kan skaffe det til?

#25931  av sindrejl

CelicaTurbo skrev:ikke jag hun bort nå da... forhold dere noenlunder seriøst så lenge det er en tråd med et spørsmål ihvertfall..
Hihi bare hun ikke kommer på irc.. da er det texas med en gang.. nok folk som krangler om x'en til brodern :D

#25941  av chris

Ingen som husker pris på disse lyktene da? Jeg mener at det ikke var så ille jeg. Selv sverger jeg uansett til originaldeler fra toyota, ikkeno sånn aftermarket-ting...

#25959  av CelicaTurbo

jeg ser Silo (mr2specials.net) selger dem som komplett sett med bakplate og låsesylinder for 330 euro, så det vel si at det nok blir noen tusen for det samme hos Toyota her..

#25967  av chris

Jeg betalte ikke så mye for lykta mi. Vet det var under tusen kroner for ei, men husker ikke hvor mye under. Finner ikke kvitteringa, har leta som en gal. Men er vel bare å sjekke opp hos Toyota det da ;)

#26001  av cameleon

Toyota er ganske snedig egentlig. Den ene dagen sier det ikke finnes, den andre dagen finnes det. Samme som å gå ut på date med noen det. Den ene dagen vil de ikke ha deg, mens den andre dagen vil de. Tror Toyota leker litt Hard-to-get i ny og ne. Eneste forhandleren som er skikkelig luremus :P

#26005  av Mr2 Mk2

Camelon:Problemet er vel at noen av folka er "verdens mestre" og er er bombesikker på at noen som fins ikke finnes. :? Veldig kjipt det der..

#26009  av cameleon

Jostein skrev:Camelon:Problemet er vel at noen av folka er "verdens mestre" og er er bombesikker på at noen som fins ikke finnes. :? Veldig kjipt det der..
Japp. Husker den ene gangen jeg skulle forhøre meg om sånne runde baklykter til mk2. 94+. Da fantes det ikke, så var Chris og jeg på et lite raid i trondheim for å forhøre oss om diverse ting, og da hadde de. Neste gang skal jeg spørre om de selger toyota der bare på pure fuck. Sier sikkert nei første gangen da også. Så kan jeg komme tilbake fem minutter senere og så spørre igjen. Da har de garantert :P

#26010  av Mr2 Mk2

hehe håper da de vet at de selger Toyota :wink: men kanskje de holder de på bakrommet,og tar bare frem til de beste kundene :wink:

Husker da jeg for en stund siden skulle sjekke opp prisen på drivvakslinger til 2 forskjellige celicaer for Amund.Da først var det ingenting som het xx(husker ikke hva),men etter en stund var det plutselig det alikevel..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9