BrennaRacing skrev:Den måtte nå gi opp ganske fort vertfallJohansen skrev:skal ikke undervurder den 124 hestern... har den selvHva?? En 124 hk Corolla greier vel ikke å dra en GT4?? 204 hkkjører likt med mr2 mk2.
Parkerer MB 230, 260.
Ã¥ diverse andre biler..
Går en lokal Celica gt4 her, den blei nok også bak
BrennaRacing skrev:Jojo, det er sant...Men tror nok ikke du skal kunne forvente å dra fra hvilken som helst GT4 med bilen din...Har rett og slett ikke forventninger til denne bilen da jeg nesten får den gratis, og skulle jeg være så heldig å ende opp med å dra fra en gt4 celica så smiler jeg til verden
Toyrolla skrev:4age motoren som sitter i AE92 har jo aldri hatt 140 hester!!1992 modellen ae92 hadde vell den 140 hk utgaven ettersom jeg har forstått. før det er det den 124 hk utgaven.
Og 4AGZE motoren (med kompressor altså) har rundt 170 hk orginalt, men du kommer aldri opp i 200 hk bare med å skifte reimhjul.
4AGZE motoren kom i blandt annet AE101 Levin/Trueno, men ble aldri solgt i norge.
Trur de siste bilene med 4AGE motor som ble solgt i norge er AE92. Men det får noen andre bekrefte for meg (E10 GTi hadde vel andre motorer? )
Johansen skrev:Den må du nok dra lengere ut på landet med, gt4 en min kom meget fort opp i fart hvis jeg gira fra 2 giret i 80 tokk ikke lange tida før jeg hadde 130/140 da.BrennaRacing skrev:Den måtte nå gi opp ganske fort vertfallJohansen skrev:skal ikke undervurder den 124 hestern... har den selvHva?? En 124 hk Corolla greier vel ikke å dra en GT4?? 204 hkkjører likt med mr2 mk2.
Parkerer MB 230, 260.
Ã¥ diverse andre biler..
Går en lokal Celica gt4 her, den blei nok også bakhan kom i fart.. Jeg gira ned i andre i 80 å vi lå likt da jeg gira til tredje. 105-110 km/t.. så dro jeg sakte men sikkert ifra han