Robin_MR 2 skrev:Bestilt dem hos andoydekkomsetning@tnett.no, så hvis dere liker felgen er det litt gratisreklame for firmaet.Importeres av http://www.bilprodukter.no (som har mange nye kule felger i år!) og kan kjøpes av f.eks Sharif (for oss som ikke bor på vidda...)
celicat23 skrev:Og hadde jeg kjøpt dem der hadde jeg måttet betale mer enn jeg har gjort... ikke alt er så enkelt som det ser ut, soppen!Robin_MR 2 skrev:Bestilt dem hos andoydekkomsetning@tnett.no, så hvis dere liker felgen er det litt gratisreklame for firmaet.Importeres av http://www.bilprodukter.no (som har mange nye kule felger i år!) og kan kjøpes av f.eks Sharif (for oss som ikke bor på vidda...)
Robin_MR 2 skrev:Og hadde jeg kjøpt dem der hadde jeg måttet betale mer enn jeg har gjort... ikke alt er så enkelt som det ser ut, soppen!Så det og opplyse om andre steder felgene kan kjøpes er feil, fordi du vil at alle skal handle hos ett eller annet hobby foretak langt oppe i der hvor innavl ble oppfunnet og det og tre pølsa mellom noen glattbarberte reinsdyr skinker er en lørdags-date med "happy ending" ??
Det var ikke på pur faen jeg posta den linken skjønner du;)
celicat23 skrev:Robin_MR 2 skrev:Og hadde jeg kjøpt dem der hadde jeg måttet betale mer enn jeg har gjort... ikke alt er så enkelt som det ser ut, soppen!Så det og opplyse om andre steder felgene kan kjøpes er feil, fordi du vil at alle skal handle hos ett eller annet hobby foretak langt oppe i der hvor innavl ble oppfunnet og det og tre pølsa mellom noen glattbarberte reinsdyr skinker er en lørdags-date med "happy ending" ??
Det var ikke på pur faen jeg posta den linken skjønner du;)
Flott
Robin_MR 2 skrev:Ikke alle har sharif en 10-minutters kjøretur unna, kan være greit med et alternativ, men ja selfølgelig får du tak i felgene andre plasser, og alle vet jo om sharif så hva er vitsen med å opplyse om det?Alle som bor på den 10kvm store flekken der oppe vet sikkert at den lokal sjappa kan skaffe de felgene også. De fleste her nede vet om sharif - men sikkert ikke de fleste visste at han selger de felgene. Så det var en OPPLYSNING. Jeg skjønner du er sterk motstander av opplysning. Farlig og lære nye ting om den store omverdenen osv osv
celicat23 skrev:Alle som bor på den 10kvm store flekken der oppe vet sikkert at den lokal sjappa kan skaffe de felgene også. De fleste her nede vet om sharif - men sikkert ikke de fleste visste at han selger de felgene. Så det var en OPPLYSNING. Jeg skjønner du er sterk motstander av opplysning. Farlig og lære nye ting om den store omverdenen osv osvFørst kan du dra tommeln ut av brunøyet og prøve å forstå at alle ikke har samme tvilsomme seksuelle preferanser som deg, når du har greid dette vil forumet bli en bedre plass å være.
Ta deg en karsk og gå titt litt på søstra di nå, så lar vi verden gå videre...
Robin_MR 2 skrev:Først kan du dra tommeln ut av brunøyet og prøve å forstå at alle ikke har samme tvilsomme seksuelle preferanser som deg, når du har greid dette vil forumet bli en bedre plass å være.Skal ikke lese langt i denne tråden før jeg ser du innrømmer at du liker og knulle reinsdyr, så jeg vet hvem som er tvilsom her. Og ingen kranglet her før du ble så hissig over at jeg nevnte ett annet firma enn det helt sikkert dyrere enn sharif firma du vil at alle skal kjøpe fra. Så ro deg ned.
Robin_MR 2 skrev:Videre kan du vri nøtta litt og tenke på det jeg skrev. Alle vet om sharif! De som ikke gjør det har ikke bruk for ham... BLA BLA BLA 10 LINJER TIL MED LITE GJENNOMTENKT SVADA... .Les min forrige post 1 gang til, så har jeg allerede forklart deg HVORFOR jeg nevnte sharif. Gidder ikke gjenta meg selv en gang til bare fordi du må ha ting inn 2 ganger.