Side 2 av 2

Legg innLagt inn:02 apr 2007 02:37
av BrennaRacing
På den gamle bilen min kjørte jeg med 215/40-17 og nå kjører jeg med 215/35 -18 og 225/35-18...Kan ikke si at jeg merker så mye forskjell egentlig...

Komfort er noe man skal ha i en familiebil ikke en sportsbil :D

Legg innLagt inn:02 apr 2007 08:25
av mr2cato
BrennaRacing skrev:På den gamle bilen min kjørte jeg med 215/40-17 og nå kjører jeg med 215/35 -18 og 225/35-18...Kan ikke si at jeg merker så mye forskjell egentlig...

Komfort er noe man skal ha i en familiebil ikke en sportsbil :D
Helt enig. :P

Men nå var det ikke komforten jeg var redd for.
Det var subbing etc ;)

Legg innLagt inn:10 apr 2007 14:32
av paalw
har fått tilbud på føgende pakke.

8x17 ET35 framme med 215/40/17 dekk
9x17 ET35 bak med 235/40/17 dekk

Bilen er en 95 MR2 og er ikke senket(mer enn originalt for rev2+) og har originalt understell.

Kan noen bekrefte om dette vil fungere i praksis uten subbing? (har ikke valset, og er ikke så lysten ppå det heller)

Legg innLagt inn:10 apr 2007 14:45
av lasse
paalw skrev:har fått tilbud på føgende pakke.

8x17 ET35 framme med 215/40/17 dekk
9x17 ET35 bak med 235/40/17 dekk

Bilen er en 95 MR2 og er ikke senket(mer enn originalt for rev2+) og har originalt understell.

Kan noen bekrefte om dette vil fungere i praksis uten subbing? (har ikke valset, og er ikke så lysten ppå det heller)
Tror det går helt fint, jeg kjører med 8+9ET35+30 (da i 18"), og det subber kun litt bak hvis det er drøye svinger med ujevnheter i høye hastigheter, har riktignok 225 dekk bak da, men så er bilen ganske bra senka også...

Legg innLagt inn:10 apr 2007 14:53
av paalw
ok takk. er det i ytterkant det tar i da?

Andre som har erfaringer med disse dimensjonene?