Gratulerer tenkte å si at det er veldig lett å bli for ivrig på glatta. tror det var en del skader på mr2er i fjor forsikringen gikk jo en del opp. Hvis du ikke har kjørt mr2 før burde du ta den med på en stor parkeringsplass der ikke purken er inerheten o bli kjent med osen bilen oppfører seg.
han snakka om at det var en 250-260hk i den nå. Det sitter ikke en fuelcut defencer på den nå men den skulle jeg få av han senere visst jeg ville ha den.. Da sa han at jeg kunne kjøre trykket på ca 1,1! Noen som vet ca HK på den da. Det er eksos anlegg og åpen filter ¨på den og en dumpventil som sikkert mange har sett!
jeg har noen fuelcut defencere for dem som har behov for det.. kjøpte inn ekstra komponenter en gang jeg bestilte fra Elfa.. det er "Billwots FCD" som er omtalt på det amerikanske MR2-forumet om du har sett der, null-profitt-salg.. FCD'en hever grensen for fuelcut istedenfor i fjerne den totalt som mange FCD gjør.
sånn fyren sa i Zastec Tuning.
Vi bestemte oss for å lage Turbo kit for T23 fordi bilen var bra nok fra før men det manglet noe veg giring og akselerasjon. Ja det var trurbo lyden og dumpventil lyden.. Det er halve morroa sa'n...
Enig med jumbo, hvit MR2 er fett... Sålenge lakken er blitt tatt godt vare på. Hvis man i tillegg får en lett mørk toning av rutene og setter på 5-eikede mørke/bronse/antrasitt-farga felger, så har man en bil som virkelig ser ut som den er tatt rett ut fra en Japansk racingserie