TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig fÃ¥tt meg Mr2 Turbo

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #28680  av The Doctor

Heisann folkens..
Først vil jeg si at dette er et drit bra forum. Masse hjelp og info man kan få vite her.

Nyttårsaften var jeg å hentet min nye bil Toyota Mr2 Turbo 92mod!
Jippi!!!!!!!! :D

#28681  av Mr2 Mk2

Snadder! 8) Og velkommen :wink:
I believe im speaking for everyone when i say:PICTURES!?

og igjen grattis med herlig biiil! :D

#28682  av The Doctor

En kompis av meg (mrtwo) har tatt noen bilder men han har ikke fått sendt dem til meg ennå. Skal få lagt dem ut så fort jeg får dem! 8)

#28683  av Mr2 Mk2

The Doctor skrev:En kompis av meg (mrtwo) har tatt noen bilder men han har ikke fått sendt dem til meg ennå. Skal få lagt dem ut så fort jeg får dem! 8)
Flottis...Tør jeg spøre hvor langt ned i lommeboken du måtte grave? :oops:

wtJ

#28684  av mr.two

ja ja...GRATULERER !!! Selv om jeg har sagt det noen ganger nå... :) Få ut noen bilder så folk kan se herligheten da !

t00t, MR2 fo life, lol :? :P

#28686  av The Doctor

Her er noen bilder.. Første som skal på er noen gromme felger så visst det er noen som har noe til salgs her så er det bare å gi beskjed til meg!
Vedlegg
DSCN0379.JPG
DSCN0379.JPG (124.74 kiB) Vist 2923 ganger
DSCN0368.JPG
DSCN0368.JPG (90.87 kiB) Vist 2923 ganger
DSCN0365.JPG
DSCN0365.JPG (92.18 kiB) Vist 2923 ganger

#28687  av Christian

Gratulerer med ny bil, var vanskelig å se sikkert, men den ser i alle fall meget pen ut på bildene :)
En liten motorvask kan trenges da :wink:

#28688  av The Doctor

Ja den trenger nok en motovask ja men som sagt har jeg akkurat fått den. Har ikke så gode muligheter å få gjort dette akkurat nå, men det skal bli gjort snarest mulig!! :?

#28689  av Mr2 Mk2

NICE! 8) er det en dump ventil jeg ser? :?

#28690  av The Doctor

Jepp det er en dumpventil... Dumper no VEldig for å side sånn.. Dama mi var ikke akkurat veldig begeistret over denna pyssssje lyden.. Hun lurte på om det gikk an å slå den av!!! :shock:

#28691  av hmsilset

Gratulerer :P Ikke ta av pysssjen da.Litt kult det!

#28692  av Mr2 Mk2

Jupps!!!PSSSSSSSJJJ er rått :wink: og det hjelper dem som ikke har så god peil å skille deg fra ikke pssssj`erne :wink: (syns psssj hører med på turbo :wink: )

#28693  av The Doctor

Nei den skal nok ikke av!! Så hun får nok bare leve med det.. :P

#28695  av CelicaTurbo

gratulerer med bil da! Er dette egentlig en orginal MR2 Turbo eller er det ettermontert turbomotor? (ser ikke de løftede rillene i motorlokket som er ett av kjennemerkene for MR2 Turbo?) Uansett er det en meget artig bil, men vær meget forsiktig på glatten nå da :)

#28697  av The Doctor

Motor og drivverk er satt over i et GTi chassi fra en kræsjet orginal turbo... Så alt skal være fra en turbo bil utenom karosseriet da...! Bilen har blitt godkjent med karosseri bytte. Får skiltene på mandag!