TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lykter

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#29067  av chris

Synes egentlig at firkantede lykter er penere på vippisene på mr2, enn to sånne runde.. men det er min mening da.. :)

#29068  av Dalan

chris skrev:Synes egentlig at firkantede lykter er penere på vippisene på mr2, enn to sånne runde.. men det er min mening da.. :)
Helt enig med du :) to lykter på hver side er for BMW og Golf.. *grøss* 8)

#29092  av jumbo

Jeg synes egentlig to runde lykter er helt greit jeg, og vurderte det lenge... Det største problemet er at jeg vil ha lokkene horisontale eller lavere, og da blir høyden for liten til å ha runde lykter i det hele tatt... Skal de være lave nok, må diameteren ned så mye at de blir altfor smale... Lyktene mine er 45 mm høye. Ganger jeg det med to (i tilfellet runde lykter), og legger på bittelitt for mellomrom, blir det ca 10 cm bredt. Det er for smalt til en mkII.

Passer nok bedre med runde i ei mkI lyktekasse egentlig, ettersom den er marginalt smalere. Blir allikevel litt vel frogger-look synes jeg.

#29095  av chris

jumbo skrev:Jeg synes egentlig to runde lykter er helt greit jeg, og vurderte det lenge... Det største problemet er at jeg vil ha lokkene horisontale eller lavere, og da blir høyden for liten til å ha runde lykter i det hele tatt... Skal de være lave nok, må diameteren ned så mye at de blir altfor smale... Lyktene mine er 45 mm høye. Ganger jeg det med to (i tilfellet runde lykter), og legger på bittelitt for mellomrom, blir det ca 10 cm bredt. Det er for smalt til en mkII.

Passer nok bedre med runde i ei mkI lyktekasse egentlig, ettersom den er marginalt smalere. Blir allikevel litt vel frogger-look synes jeg.
Hvor mye skal du ha for å mekke lyktene på min? ;)

#29097  av jumbo

Bytt motor i balja mi, så har vi en deal :)

#29098  av chris

jumbo skrev:Bytt motor i balja mi, så har vi en deal :)
Gee, damn. Da tror jeg du gjør en dårlig deal. Jeg er tross alt ts-ogn's dårligste mekaniker ;)

#29103  av TOYPARTS

Holder på å bygge slike på supraen min, der blir det bi-xenon bilder vil komme, eller så kan jo turbotrille legge det ut her

MVH Erik

#29106  av ST205

Jumbo: det ble pent med raybrig lyktene
Dalan skrev:Helt enig med du to lykter på hver side er for BMW og Golf.. *grøss*
Hey! :lol:

#29107  av Dalan

ST205 skrev:Jumbo: det ble pent med raybrig lyktene
Dalan skrev:Helt enig med du to lykter på hver side er for BMW og Golf.. *grøss*
Hey! :lol:
HAHA! *gliser*
Huska ikke den Celica'n jeg nei... :oops:
OK da, så går det an på noen biler ;)

#29119  av Christian

Jumbo: Har du mekka deg deksel ennå, eller er det fortsatt åpent?

#29120  av chris

Christian skrev:Jumbo: Har du mekka deg deksel ennå, eller er det fortsatt åpent?
Nå må du ikke forvente for mye av jumbo sin arbeidshastighet :mrgreen:

#29139  av jumbo

grrr

#29141  av Kenny

Litt off topic men... :roll:

noen som vet om den breddingen på den orange mk1 der er å få tak i?
synes den så rå ut... :twisted:

#29236  av Gossi

chris skrev:
jumbo skrev:Bytt motor i balja mi, så har vi en deal :)
Gee, damn. Da tror jeg du gjør en dårlig deal. Jeg er tross alt ts-ogn's dårligste mekaniker ;)
Chris, dette har vi snakket om før... Tror vi må ta en tittelkamp en dag. :D