TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lykter

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #28742  av tomye

Får man kjøpt slike lykter som på bildet?
Eller må det bygges selv?
Vedlegg
lykter.jpg
lykter.jpg (28.85 kiB) Vist 3167 ganger

#28743  av Mr2 Mk2

ååå er det mulig det jo nå jeg skulle husket alt jeg sjekket opp i ang dette..Har også planer om å bygge om til low lights,men ikke denne typen...Du kan jo sende pm til "jumbo" på forumet her det gjorde jeg,men han svarer vel innen kort tid her uansett.

Men har noen bilder visst ikke du har sett...
Vedlegg
ostwin%20nssquare.jpg
ostwin%20nssquare.jpg (105.79 kiB) Vist 3162 ganger
newtwinlights.jpg
newtwinlights.jpg (112.16 kiB) Vist 3162 ganger
newlightsclose.jpg
newlightsclose.jpg (118.08 kiB) Vist 3162 ganger

#28744  av chris

Såvidt jeg vet må det bygges selv.. har ikke kommet over "ferdige" low-rise lykter :)

#28779  av MRQuoc

søte øyer .. jaggu .. Jostein .. sifra hvis du finner slikt .. eller .. ett sted som har noen tegner som kan gi meg clue på dette her :]
ser ut som det er 2motorsykkel-lykter .. hmm ..
fanger'n var også ganske søt.. hmm .. jeg har en knekt en nå .. hmm ..

#28800  av jumbo

Det finnes en del kits ute i den store verden bare man leter nok. Har hvertfall sett en del varianter for mkII.

Ta noen runder med google, søk etter "low rise" eller "low-rise", "headlight" og "kit", så finner du nok alltids noe...

#28803  av Mr2 Mk2

Det stemmer det er mye snacks det ute :wink: men også mye stygt...Mendet hele virker så fjernt....Tenker jeg bare trikser litt med mine selv og finner ut..Evt bare korte ned stag osv,skal nok allitds få til noe til sin tid..

Er noe slikt jeg kan tenke meg,som jeg har sagt før..
Vedlegg
DSC00008.jpg
DSC00008.jpg (29.67 kiB) Vist 3100 ganger
W110.jpg
W110.jpg (94.4 kiB) Vist 3100 ganger

#28826  av jumbo

Synes dette er en bra løsning jeg... Må være en helvetes flink kar... :roll:

Bilde

#29009  av VeilSide

jumbo skrev:Det finnes en del kits ute i den store verden bare man leter nok. Har hvertfall sett en del varianter for mkII.

Ta noen runder med google, søk etter "low rise" eller "low-rise", "headlight" og "kit", så finner du nok alltids noe...
...kremt...

Bilde
Head lamps Toyota MR2 SW20 1990-1999
LHd or RHD suitable because they can be turned 15 degrees horizontally
Pris : 7000,- inklusiv frakt

#29015  av Master

har et annet lite lyktespørsmål: er 92+ tåkelyktene prikk like 90-92 bortsett fra den gule kuppelen inni? har en skade på en av mine 90 lykter med fjærnet gulkuppel og vurderer å kjøpe 1 ny 92 lykt dersom disse er lik. evt er det noen andre lykter som er bedre og som passer (har samme form) ?

#29018  av Mr2 Mk2

jumbo skrev:Synes dette er en bra løsning jeg... Må være en helvetes flink kar... :roll:
Jumbo som jeg sa i en annen post,syns dette ble skikkelig bra!!
Nice Job :D 8)

#29044  av MR2turbo

jumbo skrev:Synes dette er en bra løsning jeg... Må være en helvetes flink kar... :roll:

Bilde
Tror at han er blandt de beste i utlandet :D :D

#29052  av chris

Master skrev:har et annet lite lyktespørsmål: er 92+ tåkelyktene prikk like 90-92 bortsett fra den gule kuppelen inni? har en skade på en av mine 90 lykter med fjærnet gulkuppel og vurderer å kjøpe 1 ny 92 lykt dersom disse er lik. evt er det noen andre lykter som er bedre og som passer (har samme form) ?
De er like ja, bortsett fra den kuppelen inni. som er gul på 90-91 og hvit/blank på 92+.

#29065  av Amund

MRQ skrev:søte øyer .. jaggu .. Jostein .. sifra hvis du finner slikt .. eller .. ett sted som har noen tegner som kan gi meg clue på dette her :]
ser ut som det er 2motorsykkel-lykter .. hmm ..
fanger'n var også ganske søt.. hmm .. jeg har en knekt en nå .. hmm ..
det der er en fanger underdel fra en rover som er satt på.. og selfølgelig har han en 3sgte under panseret... :roll:

#29066  av Dalan

Jostein skrev:Det stemmer det er mye snacks det ute :wink: men også mye stygt...Mendet hele virker så fjernt....Tenker jeg bare trikser litt med mine selv og finner ut..Evt bare korte ned stag osv,skal nok allitds få til noe til sin tid..

Er noe slikt jeg kan tenke meg,som jeg har sagt før..
Den grønne der er snop :D