TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Plugger til mkIv med bpu?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #333847  av bjornalf

ja men har innsug på min... å der er det dårlig med justering for kaldstart etc.. tror dette er problemet... men tror kanskje dette kan mappes bedre.. ble litt mye stress på japantuning når bilen min var der.. dette var min skyld :)

men når den har startet en gang så tar det kanskje 0.3 sek neste gang :)
 #333850  av Supramk3turbo

Okei, ligger vel kanskje i mappet da ja... Jeg kjører også uten tomgangs regulator, så på kald motor er den litt ufin, må holde den oppe med gassen, men starter med en gang...
 #333856  av bjornalf

hmm... åkey... får ta det neste gang jeg skal på benking :) lurer litt på e85. så er jo nye dyser å en pumpe som må til :) eller trenger jeg mer ?

greit å kunne fylle "racefuel" rett fra pumpa ved statoil. og ikke være redd for tenningsbank når trykket skal opp . har ikke råd til å kjøre med ekte racefuel... har jo hus å heim :)
 #362944  av JePe

Låner denne litt, trenger nye plugger jeg også, ser det er litt å velge mellom, så om noen har gode anbefalinger og gjerne kan fortelle meg hvor jeg får tak i raskest mulig.
Har full BPU og lader som regel 1-1,2 (er på en eurospec det er snakk om).
 #362950  av Supramk3turbo

Kjøp NGK BCR8ES, funker veldig bra på ditt oppsett, og de er ikke så gærne i pris heller... :D
 #362953  av JePe

Supramk3turbo skrev:Kjøp NGK BCR8ES, funker veldig bra på ditt oppsett, og de er ikke så gærne i pris heller... :D
Okei, vet du av noen som selger disse, eller fåes de kjøpt omtrent alle steder de selger plugger?
 #362958  av Supramk3turbo

Prøv autoutstyr eller mekonomen :D
 #362960  av JePe

Supramk3turbo skrev:Prøv autoutstyr eller mekonomen :D
Ã…lrait, takker! :D
 #363103  av mk3_turbo

Bjørnstad bil selger slike plugger. Har selv bestilt plugger derfra og de har kommet i posten bare 2-3 dager etter bestilling. De tok vel ca 73 kr pr plugg også.
 #363106  av Supramk3turbo

Mener autoutstyr tar 54 kr pluggen for NGK bcr8es..
 #363115  av JePe

Ringte Mekonomen på Alnabru og de hadde de på lager, så jeg kjører innom der tenker jeg. :)
Må kjøpe meg føleblad eller lignende så jeg får sjekka åpninga også, så at det skulle være 0,7mm..