TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Plugger til mkIv med bpu?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #235969  av kevin

Lurte på om noen har noen kaldere plugger å annbefale til min mkIv tt med bpu? Og hvor jeg får kjøpt de :D

#235976  av @lpher

Hvor mye trykk lader du da?

#235997  av kevin

0.9-1 bar....Holder det kansje med nye orginal plugger?

#235998  av TOYPARTS

jepp holder med originale ja, ellers kan du bruke ngk bcr8es plugger.

#236005  av kevin

okey..thanks!

#264819  av halllon

Jeg bumpre denne litt, jeg...

Hva slags plugger anbefales dersom man lader 1.2-1.3 med BPU (JDM-Supra)?

#264827  av TOYPARTS

halllon skrev:Jeg bumpre denne litt, jeg...

Hva slags plugger anbefales dersom man lader 1.2-1.3 med BPU (JDM-Supra)?
bcr8es

#265272  av halllon

Takk! :)

#265596  av mr.ourom

Har BKR8EIX på lager 100kr stk. Perfekt på trimma supra. BKR9EIX hvis du skal trimme heavy.(900hk+)
 #326261  av FS-Styling.no

Jeg kjører NGK 3330 (BCPR7ES). Hørt forskjellig om de men funker fint til meg ennå... orginalt gap!

Re:

#333812  av bjornalf

mr.ourom skrev:Har BKR8EIX på lager 100kr stk. Perfekt på trimma supra. BKR9EIX hvis du skal trimme heavy.(900hk+)
kjørte på disse eller denso sine lignende husker ikke helt... nå har di gitt opp.. lurer litt på hvorfor.. brukt ca 20 bane mil og 50 vei mil.
bilen min bruker ca 10-15 sek for å starte når den er kald. er det dette som spiser pluggene mine? har det gamle tennings systemet til tevosupraen.
blir det rett å slett for varmt før det starter slik at pluggene bare sier "NO MORE" . plugger til 700 kr før utsalgs pris... får disse til inn pris men dette er for dårlig :(
 #333814  av Supramk3turbo

10-15 sek??? Høres jo litt rart ut. Min starter like lett som den skulle vært orginal, kjører med AEM EMS og kun orginal tenningsmodul. Jeg kjører med disse...http://store.driftmotion.com/static/i-ngkiridiumix.php

Fungerer utmerket så langt ihvertfall. Ville kanskje sjekket ut det at den bruker så lang tid på å starte...