Side 2 av 2

Legg innLagt inn:07 mai 2007 22:06
av tojo
Jeg ville gått for RPS (MAX)trykkplate og orginal clutch.
Evnt RPS (MAX) trykkplate og 6 pads clutch.
Tror den første er mer enn nok om du ikke ønsker å modifisere motor og drivverk.

Legg innLagt inn:07 mai 2007 22:48
av Tomera
tojo skrev:Jeg ville gått for RPS (MAX)trykkplate og orginal clutch.
Evnt RPS (MAX) trykkplate og 6 pads clutch.
Tror den første er mer enn nok om du ikke ønsker å modifisere motor og drivverk.
Takker! Orginalclutch blir den billigste løsningen uansett! Skal undersøke priser på trykkplate hos Toyparts :)

Legg innLagt inn:08 mai 2007 01:11
av kennethx
castman skrev:
kennethx skrev:Skal du ha sinter kan du like greit bestille deg ny bak diff med en gang, for den kommer til å ryke da....cusco diff funker bra.
mm, blir jævelig slærkete ganske fort ja :wink:
"slarken" du snakker om er sikkert bare en dårlig foring i bakkant av diffen. Det som skjer, når det skjer, skjer ganske plutselig og momentant....og ser sånn ut etterpå:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=22743

Om du er heldig....

Legg innLagt inn:08 mai 2007 08:42
av ErikG
http://www.takakaira.com/asp/template.a ... 0bAc%5FfBa

Har den jeg og er fornøyd med den. Kjøpte full pakke med svinghjul, lamell, utløserlager og trykkplate