Side 2 av 2

Legg innLagt inn:18 mai 2007 21:18
av larsst185
hvis den tikker så er klaringa for stor å da skal ventilene vertfall stenge ordentlig.men kan jo være at klaringa er for stor på noen og for liten på andre.uansett så syns jeg det virker usansynlig egentlig.om bilen går pent og drar godt så er jeg sikker på at kaldstartr problemet ditt er noe helt anna.du får ta turen til sortland så kan jeg se på det :) Ta en sylinder lekkasje test,da får du svart på hvitt om den lekker komp og hvor den isåfall lekker det.

Legg innLagt inn:18 mai 2007 23:49
av wickeddark
Skal en tur opp til Sortland i sommer for å jobbe litt. Skal ikke se bort fra at jeg bringer med meg bilen da :D

Får starte med å justere ventiler da, så tar jeg lekk test om ikke det bedrer seg.


Var ute å kjørte litt på landeveien, den drar godt og det med orginalt ladetrykk. Så anntydning til litt boost creep også, men torde ikke køle sånn på enda, da jeg bare har kjørt 30mil siden jeg fikk motoren sammen.

Legg innLagt inn:19 mai 2007 00:13
av Larsen
Andy_Celica skrev:
Larsen skrev:Min har rundt 150-160 psi. Den går også helt greit, men er vist litt i laveste laget. Andreas på forumet her hadde ca. 180 psi etter at han overhalte motoren sin. Planet du blokk og toppen da? Det er vist vanlig da man bruker stål pakning.
Meg du mener da?
Jepp. Blandet navnene litt :wink:

Legg innLagt inn:19 mai 2007 18:18
av wickeddark
Testa igjen nå. 150,152,153,151 fikk jeg nå. Kald motor

Legg innLagt inn:19 mai 2007 20:08
av larsst185
...