TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 17" foran og 18" bak: Suksess!!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #248795  av inzane2012

Stølen skrev: MR2 er jo tross alt en bruks-folke-helårs-økonomi-sportsbil! :P
haha, flott beskrivelse;) :) :D
 #248798  av sindrejl

Stølen skrev:
James skrev:ble bra det! Fin bil du har foresten! Få på sidekjørt så blir det topp :wink:
Veit ikke helt med sideskjørta... Av en eller annen grunn har jeg alltid syntes at sideskjørt gjør at bilen ser "overstyla" ut... Synes bilen må holde litt på den "funksjonelle" look'en oppi all estetikken. MR2 er jo tross alt en bruks-folke-helårs-økonomi-sportsbil! :P
ser jo ikke noe mindre overstyla ut av å ha en blodheftig front og bakende uten å fullføre med siden
 #248799  av sindrejl

Stølen skrev:Vel, felgbredden veit eg men må innrømme at eg ikke er klar over innpresset sånn på tampen..! Men det finner du bl.a ut hos Sharif.

Bredden er 7" foran og 9" bak. Du BØR ha over 8" bak, ellers blir ikke kanten noe særlig synlig, og hele poenget borte...

Lykke til!
35 profil er helt strøkent bak på 9"
 #248841  av kvassheim

Stølen skrev:
James skrev:ble bra det! Fin bil du har foresten! Få på sidekjørt så blir det topp :wink:
Veit ikke helt med sideskjørta... Av en eller annen grunn har jeg alltid syntes at sideskjørt gjør at bilen ser "overstyla" ut... Synes bilen må holde litt på den "funksjonelle" look'en oppi all estetikken. MR2 er jo tross alt en bruks-folke-helårs-økonomi-sportsbil! :P
Jeg synes det er helt greit med sideskjørt, så lenge de er litt nøytrale.
Mr2'en er jø DRITHØY originalt, nesten litt jeep-aktig
 #248870  av Stølen

Ja, med standard fjærer og høyde er den altfor høy. Men har senka 35mm, så da blir den nærmest SUGD til bakken med sideskjørt... Og blir da enda reddere for å ta nedi hvis det skulle være smått med plass.

#248884  av cameleon

skikkelig pen bil. Skaff deg sideskjørt, eller fjern stylinga du har på fra før. det er enten eller. :wink:
 #248905  av Stølen

cameleon skrev:skikkelig pen bil. Skaff deg sideskjørt, eller fjern stylinga du har på fra før. det er enten eller. :wink:
Huff og huff... Får vel i alle fall se på saken da, siden det er så mange sterke meninger her :shock: :wink:

Noen som har bilder/pris av disse sideskjørta? Skal IKKE ha noen finne ved bakhjulet eller forhjulet, skal ha heeeelt nøytralt skjørt uten noe bøy eller tull. :P

#248912  av Pitchyou

ja få på sideshørt, du har begynt så bra, men ser nesten ut som bilen skal knekke på midten ellerno uten:(
 #248913  av Larsen

Stølen skrev:
cameleon skrev:skikkelig pen bil. Skaff deg sideskjørt, eller fjern stylinga du har på fra før. det er enten eller. :wink:
Huff og huff... Får vel i alle fall se på saken da, siden det er så mange sterke meninger her :shock: :wink:

Noen som har bilder/pris av disse sideskjørta? Skal IKKE ha noen finne ved bakhjulet eller forhjulet, skal ha heeeelt nøytralt skjørt uten noe bøy eller tull. :P
Da er nok greddy sideskjørt veien å gå.

#248919  av jumbo

Fin bil, og hjula ble bra de.

Men som de andre sier - du trenger definitivt skjørt på den bilen. Fronten og bakfangern bygger ut altfor mye til at det ser bra ut uten sideskjørt
 #248922  av Stølen

Hvor mye må jeg regne med å gi for Greddy sideskjørt, og hvem importerer...?

#248934  av kvassheim

http://www.bsbildeler.no
Har bestilt disse sammen med en hau med annet fra sveits jeg..