Stølen skrev: MR2 er jo tross alt en bruks-folke-helårs-økonomi-sportsbil!haha, flott beskrivelse;)

Fortune Favors The Brave
Stølen skrev: MR2 er jo tross alt en bruks-folke-helårs-økonomi-sportsbil!haha, flott beskrivelse;)
Stølen skrev:ser jo ikke noe mindre overstyla ut av å ha en blodheftig front og bakende uten å fullføre med sidenJames skrev:ble bra det! Fin bil du har foresten! Få på sidekjørt så blir det toppVeit ikke helt med sideskjørta... Av en eller annen grunn har jeg alltid syntes at sideskjørt gjør at bilen ser "overstyla" ut... Synes bilen må holde litt på den "funksjonelle" look'en oppi all estetikken. MR2 er jo tross alt en bruks-folke-helårs-økonomi-sportsbil!
Stølen skrev:Vel, felgbredden veit eg men må innrømme at eg ikke er klar over innpresset sånn på tampen..! Men det finner du bl.a ut hos Sharif.35 profil er helt strøkent bak på 9"
Bredden er 7" foran og 9" bak. Du BØR ha over 8" bak, ellers blir ikke kanten noe særlig synlig, og hele poenget borte...
Lykke til!
Stølen skrev:Jeg synes det er helt greit med sideskjørt, så lenge de er litt nøytrale.James skrev:ble bra det! Fin bil du har foresten! Få på sidekjørt så blir det toppVeit ikke helt med sideskjørta... Av en eller annen grunn har jeg alltid syntes at sideskjørt gjør at bilen ser "overstyla" ut... Synes bilen må holde litt på den "funksjonelle" look'en oppi all estetikken. MR2 er jo tross alt en bruks-folke-helårs-økonomi-sportsbil!
cameleon skrev:skikkelig pen bil. Skaff deg sideskjørt, eller fjern stylinga du har på fra før. det er enten eller.Huff og huff... Får vel i alle fall se på saken da, siden det er så mange sterke meninger her
Stølen skrev:Da er nok greddy sideskjørt veien å gå.cameleon skrev:skikkelig pen bil. Skaff deg sideskjørt, eller fjern stylinga du har på fra før. det er enten eller.Huff og huff... Får vel i alle fall se på saken da, siden det er så mange sterke meninger her![]()
![]()
Noen som har bilder/pris av disse sideskjørta? Skal IKKE ha noen finne ved bakhjulet eller forhjulet, skal ha heeeelt nøytralt skjørt uten noe bøy eller tull.
Stølen skrev:Er disse ålreite..? Kvalitetsmessig, altså..?Du må nok lakke selv.
http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... 0/9438/797
får du de levert i 202 svart uten tillegg, eller må du lakke selv?