Satte i går på 18"x9" bak og 17"x7" foran. Det ser helt naturlig ut, og jeg anbefaler alle å gjøre det samme! Fyller helt ut både her og der.
Jippi
Jippi

marlboro1310 skrev:De felgene var knallfete da!Border panser og front.for ikke å snakke om panseret...hva i alle dager,meget stilig synes da jeg,hva er det slags?
inzane2012 skrev:hva har du for innpress og dekkbredde og sånt da??Vel, foran har jeg 205/40/17 som før, mens bak har jeg klinka til med 245/35/18... Fylte ut heeeelt perfekt, selv om eg trur at 255 går også...
steini86 skrev:Hei er litt ny her... Har kjøpt meg ein mr2 turbo... Ser du har samme felger som eg har... men eg har 18 framme og bak... 215/35ZR18 framme og 225/35ZR18 bak... sitter som støpt på veien... Flott bil...Ja, eg såg den annonsa på Finn.no eller noe! Du kjøpte den av en kar i Stavanger eller deromkring, stemmer det..? La merke til at han hadde Kyalami-felger. Men synes kanten var for liten på de. Det er 18x8 eller? Og så synes eg det blei litt voldsomt med 18 foran... Synes generelt 18 foran blir for mye på Mr2. Ser ut som man kjører med oljetønne foran
Stølen skrev:hvilken bredde og inpress er det på felgene da?? tenkte jeg skulle ha enten samme felgene som du har eller catalyuna(eller hvordan det nå skrives) på min bil, og vist dine fyller perfekt ut så er det kjekt og vite bredde på felgen og inpress:) og evt. om du har brukt spacer's:)inzane2012 skrev:hva har du for innpress og dekkbredde og sånt da??Vel, foran har jeg 205/40/17 som før, mens bak har jeg klinka til med 245/35/18... Fylte ut heeeelt perfekt, selv om eg trur at 255 går også...
Her er forresten et bilde eg hadde liggende fra siden...
James skrev:ble bra det! Fin bil du har foresten! Få på sidekjørt så blir det toppVeit ikke helt med sideskjørta... Av en eller annen grunn har jeg alltid syntes at sideskjørt gjør at bilen ser "overstyla" ut... Synes bilen må holde litt på den "funksjonelle" look'en oppi all estetikken. MR2 er jo tross alt en bruks-folke-helårs-økonomi-sportsbil!