TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skal ha meg en driftebil.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#264080  av Mr2 Mk2

Grattis med ny bil da Christian ;) Gleder meg allerede til å sitte på neste gang på dagali :lol: (blir ikke på sept treffet.)

#264114  av jumbo

Rekker du å få den hjem til helga eller? :lol:

#264156  av Rage

Er den rosa eller organge?

#264210  av Stiansen

da er den rød? :D

#264290  av jumbo

Ut med språket nå, ellers blir det å ta med balltre til lørdag Christian.. :lol:

#264326  av Stiansen

Christian skrev:Nei :wink:
Hmm, da er den nok hvit :wink:

#264338  av jumbo

Stiansen skrev:
Christian skrev:Nei :wink:
Hmm, da er den nok hvit :wink:
Eller som ei SVÆRT ung jente (rundt skolestart tenker jeg) leste opp i et innringerprogram for barn på radio - på direkten:

Hva er svart, rødt, svart, rødt, svart, rødt, svart, rødt, svart, rødt, svart, rødt, svart, rødt, svart, rødt, svart, rødt, svart, rødt, hvitt?

Det er desverre ikke lenger politisk korrekt å oppgi svaret, men la oss nøye oss med å si at programlederen ble en anelse forlegen og satt ut :lol:

#264339  av Christian

Om handelen går i boks , og det håper jeg jo, er den gul. Gamle bilen til Kim Skedsmo. Denne står nå på verksted for nye bære- og rådelager. Han holder den av til jeg har vært og sett på den i første omgang.

#264343  av jumbo

S13?

#264352  av CelicaTurbo

Ser jo artig ut den bilen der :D

#264360  av Andy_Celica

Den er frisk den bilen der ja, tror du kommer til å få mye morro med den ihvertfal :D