TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mulig kjøp av Mk3

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#33580  av @lpher

TOYPARTS skrev:
Boltsirkelen er 5*114,3 mange japser som går på det samme

MVH Erik
Enig...kan hende kompisen din tenker på mkIV supran...som har samma boltsirkel...men som benytter ett råsnålt innpress! :-)

@lpher

#33581  av AJ82

TUSEN TAKK!

Mye fint på de sidene! Liker vi ikke Suprastore eller?? :wink:

#33608  av TOYPARTS

AJ82 skrev:TUSEN TAKK!

NEI :roll: :roll:

#33626  av @lpher

AJ82 skrev:TUSEN TAKK!

Det finnes dessverre ganske så mye dokumentert 'rot' fra den sjappa der er jeg redd....so 'stay clear' er nok det beste rådet du kan få angående dem...

@lpher

#33631  av kennethx

Mener jeg har lest et sted at dem påsto at dem samarbeidet med en annen tuning shop også. Og de var veldig flinke å skylde på hverandre når noe var galt, men husker ikke i farten hva den andre het...
 #33883  av SupraTurbo

Dersom du ikke finner noe rust i hjulbuene, anbefaler å ta et skrujern å prøve å trykke opp i hjulbuene, så er dette den billigste mklll non turbo jeg har hørt om foreløpig i den årsklassen. De ligger som regel på 80-90 000.

#35745  av AJ82

Var inne på et svensk forum tidligere i uken, men klarer nå selvfølgelig ikke å finne tilbake.. Noen som kan hjelpe meg?? Sto vel omtrent bare om Supra Mk3 der... Tror BBB_Zooloo var medlem der, hvis han kan hjelpe meg...

Toyparts: Du har fått PM på Bilforumet...

#35752  av @lpher

AJ82 skrev:Var inne på et svensk forum tidligere i uken, men klarer nå selvfølgelig ikke å finne tilbake.. Noen som kan hjelpe meg?? Sto vel omtrent bare om Supra Mk3 der... Tror BBB_Zooloo var medlem der, hvis han kan hjelpe meg...
http://www.supras.nu det..home of BBB_Zooloo amongst others ;-)

@lpher

#35762  av AJ82

Danke Schön! Skjønner ikke at det skulle være så vanskelig å finne tilbake til den siden :wink:

#35787  av @lpher

AJ82 skrev:Danke Schön! Skjønner ikke at det skulle være så vanskelig å finne tilbake til den siden :wink:
I know the feeling :-)

@lpher
 #36230  av AJ82

Har altså sett på Evo fronten og funnet en IC til denne.. Prisen på de er henoldsvis 879$ og 769$, som blir ca 11.500 nkr. Noen her som vet hva det vil koste i frakt, moms o.l. Varene er funnet på SupraSport.com

Står at IC`en passer perfekt til denne fronten, noen som har prøvd den noen gang...??

Mvh

Andre Jensen
Vedlegg
maxx_fmic.jpg
maxx_fmic.jpg (26.18 kiB) Vist 3634 ganger
maxx_nose.jpg
maxx_nose.jpg (24.65 kiB) Vist 3634 ganger

#36237  av CelicaTurbo

frakten må du nesten spørre selger om, og ved import er det kun moms på kjøpesum+frakt som tilkommer, ingen spesielle avgifter av noe slag.. ..kanskje eventuelle fortollingsgebyr fra fraktselskapet da..

#36263  av AJ82

Takker for svar... Nærmer seg kjøp nå, og da blir det nok bestilling av noen deler samtidig.

Det jeg ikke klarer å finne er frontlykter til å bygge inn.. Enten 2 "spot`er" i de orginale lyktene eller noen til å bygge "inn" i panseret. Har sett noen bilder av dette, men klarer ikke finne noen steder hvor de selger det.. Noen forslag??