Legg innLagt inn:19 jan 2008 06:08
SupraN/A skrev:Ja, vår bensin mot deres blir jo som 103 oktan mot vår densinTTM skrev:Ja, jeg tror også at dem er flinke til å skryte på seg noen hester. Men på suprastore.com skriver dem at alle kit er begrenset til ca. 570rwhp på pumpe bensin. Alt over er på racefuel. Men tror fortsatt innmaten på 2jz gte tåler mye juling. Jeg satser på ca. 550-600rwhp, og jeg tar sjansen på å ikke åpne motoren, så får vi se hvordan det går.Vi har jo nestn førr racefuel å regne sammenligna me 93okt over there eller hur?![]()
Er det foresten noen som vet om det er noen her på forumet som kjører mye effekt på uåpnet motor?
et_casey; du har vell en del under huven på uåpnet motor? Den flyttet seg værtfall bra på acr
Vet om en Mkiv som e bremsa 550rwhp (hos Bjørnstad:)) med PHR stage 1 på bare 1,2 bar,
å detta settet skal levere ca 630rwhp 2bars trøkk.
Han har preppa topp å andre kammer i tillegg da, men PHR leverer no stort sett det de sier de skal levere, trur nå eg da:)
Men det e vel ingen som trimme litt som har "uåpna" motor
Et lite quote fra Supraforums..PS om en 2JZ-GE
Quote:
Originally Posted by GForce
TheQuickness made 701 on a completely unopened longblock I believe.
That was with a tt headgasket and arp headstuds. They were having problems breaking up up top when they dynoed it.
__________________

Har ingen erfaring med amerikanske kit. Har bare hørt flere som sier at dem ofte legger på litt hk i forhold til hva dem klarer å dra ut.
Er det supraen til Herz Trond du sikter til? Den flytter bra på seg. Så den på acr.

Mener selvfølgelig ikke bokstavelig uåpnet da.

Ps. Så din og på acr. Den var da rimelig sprek den og. Rå lyd!

Har du hadd den i benk noen gang?
Jeg hadde en n/a som bremset 349,6 på hjula ved 0.8 bar. Den hadde kun tykkere topp pakning.
Husker jeg feil, eller var det slik at 2jz-ge'en tåler ca. like mye som 2jz-gte'en, bortsett fra at man må kjøre høyere oktan på 2jz-ge'en på grunn av den høyere komresjonen?