TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvordan gÃ¥r det med ADHD pÃ¥ forumet?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #282653  av Supramk3turbo

Jøss, dette så ut som avanserte greier. Tøft. Hva slags motor har du i denne?? :)
 #282657  av ADHD:-)))

Supramk3turbo skrev:Jøss, dette så ut som avanserte greier. Tøft. Hva slags motor har du i denne?? :)
HEI!!!=)
DE er en 2008modell caravelle 2.5TDI 130Hk 340Nm å 6trinst steptronic!!!!!!!!!!!!!!=)
Å den var SJÅKKERENDE NYYYDELI ENKLEL Å KJØRE!!!! JA eg hadde MANGENGANGER lyst å hive hendene på ratte for å roe sjela!!!!!!!!!!!!!!LOL=)
 #282664  av CelicaTurbo

Det er ganske utrolig at det er mulig å få til så mange tilpasninger på en bil og det kan jammen det ikke være billig, men det er supert at du får en slik tilpasset bil :D
 #282666  av ADHD:-)))

CelicaTurbo skrev:Det er ganske utrolig at det er mulig å få til så mange tilpasninger på en bil og det kan jammen det ikke være billig, men det er supert at du får en slik tilpasset bil :D
HEI!!!=)
JA de er HEILT FANTASTISK UTROLI!!!!!=)
Ser jo bare på fører sete DE kostert 3500Us dollar!(har ik grei å finne prisen i Kr!!!=) Å bare el motorene til å betjene varmeaparate(via joysikken!!!=) koster 18000Kr!!!=)
Bilen har pasert 1Milion!!!!!!!!!!LOL=)
 #283326  av hmsilset

Koster sikkert 20000 kr ca de setene da:)Tenkte å reise å se på mandagen,men fikk ikke tid pga arbeid... Gleder meg til å se mere bilder når du har fått den :D
 #318887  av ADHD:-)))

HEI PÃ… DERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lol=)

Ja eg henger såvitt i hop ENDA takket vere lenge leve STAHETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LL=)

VILLE BARE SI HEI Ã… HALoooooooooooooo til de GOOODE FÃ…LK HER!!!!!!!!!!!!LOL=)
 #318890  av hmsilset

hei adhd :D Hyggelig å høre fra deg som altid! Så filmen dere hadde fra acr i fjor sommer, og den var råå :P Håper du har det fint og at caravellen får kjørt seg :P
 #318900  av tojo

Halloen,godt å se deg tilbake på forumet :D
 #318902  av lexusmann

Heisann adhd, håper det går bra med deg.... :wink:
 #319024  av cameleon

Kjempeflott å høre at du fortsatt er med oss :wink: Håper alt står til knall med den karen! :D
 #320669  av avaasdf

der snakker du hightech doning ja! rene "il tempo gigante" :)

hvem er det som har rigget den? er et firma her i fredrikstad som driver med noe av det samme tror jeg? (lafinto)