TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvordan gÃ¥r det med ADHD pÃ¥ forumet?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #280968  av cameleon

Det er lenge siden vi har hørt noe fra han. Er det noen som vet hvordan det går med han? Husker han hadde en dødelig sykdom :(
 #280975  av Magne

Hmm... er lenge sida nå ja. Kanskje det går an å sjekke Honda forumet ettersom han kjøpte seg en Prelude 2.2 vtech?

Håper alt står bra til kompis! :)
 #280977  av hmsilset

Jeg har litt kontakt med han fordi jeg kjøpte bilen hans og fordi han er en gledesspreder:D .han er på club honda å har en 2,2 vtec ja...Han har det ganske bra.Lungebetennelse i flere uker,men var bedre igjen forrige helg.Skal hente seg splitter ny caravelle om 2 uker her oppe i romsdalen og gleder seg vilt 8)
 #281021  av tojo

Godt alt går bra, hmsilset du får si til han at han må stikke innom TSogn i ny og ne. :)
 #281035  av hmsilset

tojo skrev:Godt alt går bra, hmsilset du får si til han at han må stikke innom TSogn i ny og ne. :)

har sagt fra :D han kikker sikkert innom en dag
 #281050  av cameleon

Det var kjempegodt å høre! :D Blir bra å se han innom forumet igjen :D
 #281504  av ADHD:-)))

Hei på dere ALLESAMMEN!!1=)
Eg har hat STORE innlogings problemer her!!! Men med hjelp av hmsilset å Kristian så er eg TILBAKE ijenn JIPPI!!!=)
JA syykdomen min gårsin gang har nart mista all hond å arm funksjon i venstre arm å høger er ik noe spesielt bedrte eg har STORE talevansker ågså nå!!!=(
MEN eg GLEDER MEG SYKT MYYYE for den nye 2008 modell Caravellen som er ferdi ombygd oppe i Tresfjorden til meg!!! Den er bygd slik att eg styrer den med venstre kne å så er de blinklys å dimmer i nakkestøtta å så er de ein joystikk til venstre hond som eg styrerresten av bilfunksjonene med!!!!!!!!=)
Jaaaaaaaaaaaa eg GLEDER MEG til neste Søndag for da skal eg opp dit å prøvekljøred den for FØRSTE GANG!!!!!!!!=)
 #281508  av hmsilset

Velkommen tilbake :D Håper foten holder leenge så du får cruisa mye :wink: Håper jeg får møtt deg når du er her oppe og at du skal på biltreff utover sommeren!
 #281535  av CelicaTurbo

Det er fint å se at du fikk til den innloggingen til slutt :) Jeg må si at det er utrolig å se for seg at de kan tilpasse en bil så mye som du beskriver, men det er supert at du får en bil som er så tilpasset din funksjonsevne :D
 #281598  av ADHD:-)))

Hei!!!=)
TAKKER så MYYYE for deres GODE hilsner!!!=)
JA de føles GÅTT å komme innom her hos dere!!!
Eg har vwert sykisk langt nede etter eg kresja Hondaen min! De blei som om ALL livsglede blei dratt ut av meg!!!=((
Å den nye Caravellen er NÅ sykli 3månder forsinka men ENDELI nesten heilt ferdi bygd!! Når eg skal opp dit nste søndag å prøve kjøre den på mandagen
SÅ er de for å se om alt di har bygd om i bilen passer å fungerer korekt for meg!!!JIPPPI som eg GLEDER MEG!!!=)
Er rimli spnt for å seå prøve de nye fører sete(recaro ergonomi ES sete som er TOPP modell sete med 11 eletriske motorer i å så er de luftputer i ryggen å sete som kan reguleres uavhengi WAAAOW eg trodde di SPØKTE når di sa att de måtte eg ha siden orginalsete ik passa idielt for meg!!!=)
Bilen blir bygd slik att eg går inn jennom høgre ell sjyveør åsetter meg i sete å¨så svinger eg føersete frem å så kjører eg førersete frem nn i silkretsbelte i kjøre stilling!!!(de er vanskli å skrive forkare MEN vist dere tenker dere om!!! SÅ vordan skal en person som ik har armfunksjon komme seg inn å bekjene bilen på egen hond) ALLEE bilen funkskjner MÅ JO FJERNBETJENES!!! JA tilåmed solbremmene er elstyrte!!!!=)
JA bilder av min Blå matalic HEFTI omygde lIvs GLEDE SKAL KOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lol=)
 #281760  av Magne

Velkommen tilbake! :D

Skal bli meget spennende å se bilder av den nye farkosten din! Utrolig at en kan spesial tilpasse en bil så bra til ditt bruk. Er bare å komme deg på no toyota treff nå ;)
 #282649  av ADHD:-)))

HEYYYYYYYY EG har fått testa NYYYE BILEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)
JA DENNE BILEN MIN ER DEN FØRSTE BILEN I VERDEN SOM HAR DETTE STYRESYSTEMET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)
Her litt bilder!!!!!=)
Vedlegg
Herbilde av bilen utvendi!!!(JA eg sa att DI kunne ha vaska den FØR EG KOM!!!LOL=)
Herbilde av bilen utvendi!!!(JA eg sa att DI kunne ha vaska den FØR EG KOM!!!LOL=)
P3090101.JPG (254.81 kiB) Vist 260 ganger
WAAAOW For ett FANTASTISK GÃ…TT SETE!!!!=) (RECARDO ERGONOMI ES!=)
WAAAOW For ett FANTASTISK GÃ…TT SETE!!!!=) (RECARDO ERGONOMI ES!=)
P3090102.JPG (417.65 kiB) Vist 257 ganger
HER fører posisjon!!!=) DSOM dere kan se så kjører eg sete frem i kjøre posisjo! Å hjer ser dere den kne bøylen som eg bruker til å styre med(den bøylen freme nede til venstre under rette i bilen!!!=) Å så ser dere joystikken i fører døra som eg kan betjene ALLE funksjoner med!!!=)
HER fører posisjon!!!=) DSOM dere kan se så kjører eg sete frem i kjøre posisjo! Å hjer ser dere den kne bøylen som eg bruker til å styre med(den bøylen freme nede til venstre under rette i bilen!!!=) Å så ser dere joystikken i fører døra som eg kan betjene ALLE funksjoner med!!!=)
P3090105.JPG (430.37 kiB) Vist 265 ganger
HER ett bilde av hydolikk styre enheten inni bilen!!!!!!!!!KULT!!!LOL=)
HER ett bilde av hydolikk styre enheten inni bilen!!!!!!!!!KULT!!!LOL=)
P3090109.JPG (419.84 kiB) Vist 252 ganger