Supramk3turbo skrev: Akkurat de helgene er jeg hjemme fra jobb, så det hadde passet utmerket om det ble en av de to.
Tøft
mulle-mek skrev:hadde vært gøy de jo flere jo bedre driver å bytter clutch blir klar denne uken og betalte avgifter idag fytti katta føler meg blakk 
Men besin til mortensrud har du sikkert råd til
Topaz skrev:også har vi jo Magna som bor på Jessheim....skal stresse`n med en pm 
Og han sier at tror han skal få det til
Qurtis skrev:Jeg tar meg nok en tur jeg og
Bra tiltak 
Tøft
tojo skrev:Topaz skrev:Det blir lørdag 15/3 kl 12.00.
Shell stasjonen på mortensrud....etter skullerud dumpa, om ikke noen har bedre forslag til sted?
Er synd man bor såpass langt unna,dette hadde jo vært kanoncoolt å vært med på. 
SUP(erb)RA tiltak,good work Topaz 
Men blir det tradisjon av det har du jo ikke no valg
Lørnings skrev:Er det 12 mars eller 15 mars?Det er fagbrevutdeling den 12. nemlig..
Jaa, jeg skrur stort sett bilen fra hverandre, for jeg regner med at det er meg det er snakk om
Turboservice var ikke så imponert over turbo'en, med en sliten aksel, så vi får se hva jeg får til, men tror ikke den er klar til midt i mars
Også må vi sende en pm til Tor Erik, han er jo også sånn Lier-mann..vet ikke om han har bilen på veien enda da..
We keep our fingers crossed
TommR skrev:Jeg tar meg nok en tur tror jeg
kjempekule greier detta! Må gjøres flere ganger og!
Strøkent
jacquelin skrev:Hvis jeg får fikset bremsene mine, så kommer jeg med Supraen min også.
Hvis ikke, kommer jeg bare for å glo.
Blir bra dette her! 
Fikk en 16 seters minibuss opp i 160 ned skullerud dumpa, så du trenger nok ikke rare bremsene for å få stoppe på vei opp
DETTA BLIR STAS!!!!