Thomas S skrev:Da eg kjøpte Galanten min hadde eg på en måte samme porblemer men orket ikke å vente, spurte om eg kunne få med delene så skiftet eg selv og sendte den på EU kontroll. Vi skrev i kontrakten at vist den ikke gikk gjennom sku gamle eier/firma legge ut penger for det som måtte fikses.
Fin bil du har "kjøpt" deg da, har vært drømmebil for meg siden eg så den første gang
Tenkte eg sku kjøpe en T16 GT og jobbe meg opp til ST202 men slik ble det ikke. Resten er historie 
Er det mulig å få GTen med stoffseter forresten?
Og lykke til med oppkjøringen 
Ja det VAR en fin bil. Men jeg er rimelig sikker på at den clutchen ikke er forsvarlig byttet av en med peiling o det skulle ikke forundre meg hvis hele greia raser.
Jeg får et intrykk av at dette bare blir tull og tøys.
celicat23 skrev:Hev kjøpet, drit i bilen, ikke gi penger til sånne folk - kjøp en annen bil. Seriøst. Surt og gi opp bilen, men syns tanken om å gi denne personen penger for noe er enda surere.
Stikk heller og ta en titt på:
http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... T.svl=Link
Skal dra å se på petter sin bil nå...
Den er i mye bedre stand ser det ut som... Faen ta gill, beklager språk og formuleringer, men han har dytta meg over streken....
Den nye fristen er på mandag, han har ikke tatt i den bilen på 5 uker så hvorfor skulle den være klar på mandag?
Jeg vil gjerne ha Gill svartelistet på alle mulige forum. Jeg dropper nok handelen!
Da får jeg ikke sett på bil før jeg har lappen og alt av naftester og slikt må jeg gjøre selv. Da gir pappa fullstendig faen...
Hvis den er ferdig på mandag og den fremstår som fin så vil jeg ha den, men dette har samme odds som meg på en travbane...