TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica st202 bildeUpdate 17,08,08

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #284311  av empyrium

pettersen autoimport har en fine sølv celica gt til salgs for 110000 kr. Den ser veldigt fine ut og de har jo et godt rykte på seg.
 #284315  av ludde

Har allerede vært på tråden med de for et par dager siden....

har lagt ned så mye tid i denne celicaen og vet nå alt om den så venter til lørdag med å vurdere den fra pettersen.
men ja, den begynner å bli aktuell...
 #284552  av lexusmann

Den 202'en så flott ut!! :D
Men trenger en vinge bakpå. ikke sånn høy, men original eller lav gt4 vinge. :wink:
 #284603  av ludde

Da kan jeg herved erklære at alle her på forumet skylder meg en kasse pils :P

BIlen var selvfølgelig ikke klar grunnet noe absurd tullsnakk. Jeg fikk lagt fram hvor useriøst og uprofesjonelt dette var og han lovet en ny dato. Nå er det 13 dager til min oppkjøring og jeg vil gjerne kunne øvelseskjøre litt før oppkjøringa. Jeg er mektig lei og anbefaller INGEN å handle noe som helst av Gill.

- Morten
 #284615  av Thomas S

Da eg kjøpte Galanten min hadde eg på en måte samme porblemer men orket ikke å vente, spurte om eg kunne få med delene så skiftet eg selv og sendte den på EU kontroll. Vi skrev i kontrakten at vist den ikke gikk gjennom sku gamle eier/firma legge ut penger for det som måtte fikses.
Fin bil du har "kjøpt" deg da, har vært drømmebil for meg siden eg så den første gang :) Tenkte eg sku kjøpe en T16 GT og jobbe meg opp til ST202 men slik ble det ikke. Resten er historie :P
Er det mulig å få GTen med stoffseter forresten?

Og lykke til med oppkjøringen :D
 #284634  av ludde

Thomas S skrev:Da eg kjøpte Galanten min hadde eg på en måte samme porblemer men orket ikke å vente, spurte om eg kunne få med delene så skiftet eg selv og sendte den på EU kontroll. Vi skrev i kontrakten at vist den ikke gikk gjennom sku gamle eier/firma legge ut penger for det som måtte fikses.
Fin bil du har "kjøpt" deg da, har vært drømmebil for meg siden eg så den første gang :) Tenkte eg sku kjøpe en T16 GT og jobbe meg opp til ST202 men slik ble det ikke. Resten er historie :P
Er det mulig å få GTen med stoffseter forresten?

Og lykke til med oppkjøringen :D
Ja det VAR en fin bil. Men jeg er rimelig sikker på at den clutchen ikke er forsvarlig byttet av en med peiling o det skulle ikke forundre meg hvis hele greia raser.

Jeg får et intrykk av at dette bare blir tull og tøys.

celicat23 skrev:Hev kjøpet, drit i bilen, ikke gi penger til sånne folk - kjøp en annen bil. Seriøst. Surt og gi opp bilen, men syns tanken om å gi denne personen penger for noe er enda surere.

Stikk heller og ta en titt på:
http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... T.svl=Link
Skal dra å se på petter sin bil nå...

Den er i mye bedre stand ser det ut som... Faen ta gill, beklager språk og formuleringer, men han har dytta meg over streken....

Den nye fristen er på mandag, han har ikke tatt i den bilen på 5 uker så hvorfor skulle den være klar på mandag?
Jeg vil gjerne ha Gill svartelistet på alle mulige forum. Jeg dropper nok handelen!

Da får jeg ikke sett på bil før jeg har lappen og alt av naftester og slikt må jeg gjøre selv. Da gir pappa fullstendig faen...

Hvis den er ferdig på mandag og den fremstår som fin så vil jeg ha den, men dette har samme odds som meg på en travbane...
 #284725  av Supramk3turbo

Ja, jeg hadde hevet kjøpet med en gang. Sånt går bare ikke ann. Noen ganger har mann lyst til å slå folk, dette er en sånn situasjon. Vet godt hvordan det er å vente på noe man gleder seg veldig til, ihvertfall når det er første bilen, men uansett skal man ikke akseptere en sånn oppførsel. Kjøp den bilen som ble lagt ut over her, den så minst like strøken ut. 1 eiers bil, og den så faktisk penere ut inni også...
 #284736  av Thomas S

Synest at Celica T20 er rimelig feit uten vingen faktisk :mrgreen:
 #284744  av ludde

Supramk3turbo skrev:Ja, jeg hadde hevet kjøpet med en gang. Sånt går bare ikke ann. Noen ganger har mann lyst til å slå folk, dette er en sånn situasjon. Vet godt hvordan det er å vente på noe man gleder seg veldig til, ihvertfall når det er første bilen, men uansett skal man ikke akseptere en sånn oppførsel. Kjøp den bilen som ble lagt ut over her, den så minst like strøken ut. 1 eiers bil, og den så faktisk penere ut inni også...
Ja du har helt rett, jeg har lyst til å henge han etter ballen rett ved inngangen til Mosseporten, men det får bare være... Jeg har sagt klart ifra og jeg sitter inne med en hvis følelse på at han faktisk komemr til å gjøre noe nå. Jeg kommer til å heve kjøpet hvis bilen ikke er klar i løpet av denne uka. Men jeg er usikker på om jeg er juridisk knyttet til denne bilen. Bilen står i mitt navn, jeg har betalt håndpenger, men den e ikke hentet og kontrak er ikke signert og selve beløpet er ikke overført. Vet noen noe om dettte?

Thomas S skrev:Synest at Celica T20 er rimelig feit uten vingen faktisk :mrgreen:
Jeg er sterkt uenig, den ser mye bedre ut med litt senk og en vinge.
 #284771  av Zepticon

Er bilen registrert i ditt navn uten at du har betalt noe?
Da har gill bæsja på leggen i såfall, siden bilen juridisk da vil være din :D

Men nei... Om du ikke har skrevet under noen kontrakt eller betalt noe beløp er ikke du knyttet til bilen på noen måte. Han kan ikke kreve deg for penger eller noe som hellst dersom du ombestemmer deg.
Men om han har vært idiot nok til å få registrert den i ditt navn så har du nettopp fått deg en gratis Celica :D
 #284772  av empyrium

hehe en gratis celica er fint :D jeg ville godt og sett på pettersen sin celica de er vertfall seriøse i denne bransjen
 #284782  av ludde

Zepticon skrev:Er bilen registrert i ditt navn uten at du har betalt noe?
Da har gill bæsja på leggen i såfall, siden bilen juridisk da vil være din :D

Men nei... Om du ikke har skrevet under noen kontrakt eller betalt noe beløp er ikke du knyttet til bilen på noen måte. Han kan ikke kreve deg for penger eller noe som hellst dersom du ombestemmer deg.
Men om han har vært idiot nok til å få registrert den i ditt navn så har du nettopp fått deg en gratis Celica :D
Hehe... Har tenkt den samme tanken selv, men men... Ihvertfall grunne til at han har gjort det er fordi da er det jo bare å hente bilen for meg og betale. Mest sannsynlig har han gjort det for at jeg ikek skal gidde å dra bilen på en ny naf, som mest sannsynlig ville avsløre at han ikek har fiksa feilene... Uansett, jeg er dritteli GIll og vil gjerne at dere hjelper meg å svarteliste han overalt!!!!

empyrium skrev:hehe en gratis celica er fint :D jeg ville godt og sett på pettersen sin celica de er vertfall seriøse i denne bransjen
Har allerede snakket med pettersen auto og forhørt meg, jeg tror faktisk ikke at den er i bedre stand. Min er nylakkert og de sa at motor og driverk så veldig bra ut, MEN de fikk jo ikke testet avgass verdier pga ull i eksos.

- Pappa har (endelig) besluttet at han også syntes at Gill har dratt den litt langt så Pappa drar ned til han i morra og snakker med han og ser på bilen så da håper jeg at det skjer noe...

Nye fristen er på mandag, noen som er keen på å vedde på at den ikke blir ferdig :P
 #284819  av Zepticon

Du kan gjøre hva du vil. Finn en bedre bil en annen plass...
 #284822  av Thomas S

Lykke til imorgen da :)