TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hjelp til og fikse lekasje i t-tak pÃ¥ mr2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #288450  av Nikko

Jeg har hørt at hvis du setter pakningene inn med silikonspray hver dag til den ikke tar til seg noe mer så skal dette funke bra
 #288470  av inzane2012

Nikko skrev:Jeg har hørt at hvis du setter pakningene inn med silikonspray hver dag til den ikke tar til seg noe mer så skal dette funke bra
hmmmm...ikke dumt, kanskje vert å prøve ut det og:)
 #289273  av roste1

Kan du legge ut bilder her? jeg vil også se....
Jeg har også ett tak som legger en del....

eller om du bare sender de til meg, men du kan vel legge de ut på forumet her bare...

takk
 #289280  av marlboro1310

jeg bytta targaglass med en kompis, og nå er min så god som tett...og hans Mk2 likeså :lol: weird shit. Er selvfølgelig ikke å forakte så drukne pakningene i silikon heller da...er jo forebyggende.
Nå skal det sies at vi Mk2 eiere her i strøket sjekket opp hva alle pakingene rundt targa og hele sulamitten kosta for noen år side..det var noe over 10 000kr for alt.

wicked :shock:
 #289318  av inzane2012

marlboro1310 skrev:jeg bytta targaglass med en kompis, og nå er min så god som tett...og hans Mk2 likeså :lol: weird shit. Er selvfølgelig ikke å forakte så drukne pakningene i silikon heller da...er jo forebyggende.
Nå skal det sies at vi Mk2 eiere her i strøket sjekket opp hva alle pakingene rundt targa og hele sulamitten kosta for noen år side..det var noe over 10 000kr for alt.

wicked :shock:
da er det nok langt billigere å kjøpe litt pakningssilikon hos biltema ja;)
 #289371  av Nikko

pakningene kommer på rundt 1500 fra usa...
 #289397  av roste1

men kan jeg se bilder av hvordan det blir med sånn silicone? som en av dere hadde prøvd...
 #289407  av -magnus-

Har funka bra med silikonstift på mine pakninger, er helt mye og fine. Men noen her som har knust targataket noen gang? Hva koster et nytt? Vedder på at jeg kommer til å knuse det en gang. :P
 #289420  av Ivar

-magnus- skrev:Men noen her som har knust targataket noen gang? Hva koster et nytt? Vedder på at jeg kommer til å knuse det en gang. :P
Hvis du knuser det så er det jo bare å kjøpe et brukt panel. Det burde ikke være så vanskelig med alle delebilene som er rundt omkring nå.
 #289609  av -magnus-

Nei det er vel kanskje ikke noe stort problem. :P
 #289655  av JK86

jeg har nå brukt masse masse silikonspray og det ser ut til og fungere ganske greit det. pakningene ser helt like ut som før jeg begynte og fikse de så legger ikke ut noe bilde. men veit det er en her inne som har fiksa de me silikontube. kanskje han er grei og legger ut noen bilder her.
 #290109  av JK86

anbefaler silikonspry på det sterkeste . funka som bare F.