Side 2 av 2

Legg innLagt inn:14 mar 2004 02:02
av sleeper
Holder jo på med et prosjekt der jeg tar sikte på ca 350hk jeg nå....
bytter da: topppakning, bensinpumpe,dyser,porter toppen, turbo, custom grenrør og downpipe,3" hele vegen ut, st205 ic med pumpe og vannkjøler,
autronic smc, arp-studs, plus noe jeg sikkert har glemt og skrive.....

burde vel egentlig ha byttet råder og stempel.
men det kommer til neste høst.....(eller jeg bygger iløpet av sommeren)

Legg innLagt inn:14 mar 2004 13:52
av Foe
Tenkte jeg skulle bytte ut, Topp pakning, stempler,råder, eksos, luft filter, studs,turbo,datasprut,kam aksling/drev, bensin pumpe/dyser, ic, Tenkte jeg skulle gå for HKS på det meste, om ingen har no dårlige erfaringer med dem?

Er det vits med grenrør, eller holder standard eksosmanifoil?, hvilken turbo passer best til mitt formål? :o

Legg innLagt inn:15 mar 2004 21:47
av sleeper
er ikke så mange typer turboer som passer på orginalt grenrør.....
men hvor mye skal du hente ut av motoren da???
skal du opp mot 500 så hadde jeg kjøpt en HPX 500 fra turboservice men hvis du greier deg med 350 til 400 så kan du kjøpe en t34 fra en escort cossi.....(med oppgraderte lager)

Legg innLagt inn:15 mar 2004 21:56
av Mr2 Mk2
er vel høyst nødvendig å skifte hele eksosen om du skal trimme såpass,spess siden det er turbo.Ellers blir det vel som å pisse i motvind? :?

Legg innLagt inn:15 mar 2004 21:59
av cameleon
300hk er vel mer enn nok er det ikke da? Er vel ikke så mange Ferrarier og Lamborghinier og dragge med der nede er det vel? :D

Legg innLagt inn:15 mar 2004 22:22
av sleeper
Nei, men det er mye cossi, turbobmw, civicer med tubo og gass osv.....
kan da ikke bli frakjørt vetø... :wink: :wink: