CrazyKnight skrev:Jeg vil absolutt anbefale Focal Polyglass 165 v2 elementer i dørene. Ingen over, ingen ved siden!CrazyKnight: Har du egen amp for fronthøytalerne? Hvis ikke, hvilken type HU bruker du? Speak-on?![]()
Jeg lagde bare en liten "ring" av MDF til å felle de inn i, slik de originale elementene er felt inn i plast. Funker meget bra! Har planer om å bygge meg en liten kasse jeg kan ta ut inn etter behov, tilkoblet forsterkeren med "Speak-On", så det ikke blir liggende strømfrende ledninger bak setene... Er ikke så utrolig opptatt av masse bass, så jeg kjøpte bare en enkel 8" Cerwin-Vega til formålet.
Forresten noen som har noen erfaringer med Borla effektanlegg? Lager de noe som passer til mk3? Hvis ikke, blir det nok TTE tenker jeg...
CrazyKnight
-har ikke vært innom her siden oktober...

Om du ikke er opptatt av masse bass burde du kanskje gått for noe annet enn en Vega - det er jo nettopp bass de kan

Sist, men ikke minst: Skal du ha deg eksos til MK3en din bør du sjekke enten Team Moon sitt anlegg eller Hayward and scott. Jeg har førstnevnte, og er meget fornøyd. Begge disse anleggene ansees å ligge i toppsjiktet for effekt, og de låter ikke så ille heller

Har du forresten noen bilder av installasjonen? Gjerne uten deksler også?