TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En Celica mindre pÃ¥ veien..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #289962  av inzane2012

en kar ikke så langt fra her som jeg bor ble for tid tilbake siktet for uaksomt drap med bil på sin bror og to jenter...
var riktig nok høy fart og alkohol inni bildet her, men det tror jeg nok bare er med å gi han enda større skyldfølelse, så dere kan tenke dere hvordan han hadde det i perioden etter på og i rettssaken...
jeg kan vere litt tung på gassen av og til, og kjekke meg littegran, så jeg skal ikke framstå som en mønster sjåfør, men når jeg leser om sånne ting som dette, og han motorsport fyren nede på sørlandet som kræsjet i ett tre og drap seg selv og to jenter så gjør det at jeg kjører litt mer forsiktig vertfall... spessielt når noen sitter på med meg, det aller siste jeg kunne tenke meg er at jeg tar livet av noen(måtte det være passasjeren eller myke traffikanter) det er noen jeg ikke tror jeg kunne levd med...
 #290031  av sindrejl

da må vel jeg være den første til å innrømme at slikt går ikke inn på meg, er for mye "leit" i samfunnet så skulle ting gått innpå meg hadde jeg ikke kunne gjort noe idag annet enn å være nervevrak
 #290112  av inzane2012

holdt på å bli en mindre mr2 på veien igår og, meg og dama var ute på en liten kjøretur, og da vi kom inn i ett ganske trangt uoversiktlig parti med veldig krappe svinger kom det en polsk buss på min side av veien akkurat idet jeg skulle til å kjøre inn i siste svingen...hadde det ikke vert for bremsene på bilen er så bra som di er, så hadde jeg nok havnet under bussen...dama skreik som en stukken gris...
 #290132  av JK86

bra det gikk bra da. kjhipt når sånt skjer asså
 #290807  av Gjertsen

Trist sak pga dødsfallet.
I følge kollegaen min som jobbet like i nærheten den uken dette skjedde, så kjørte denne bilen ut av en slakk sving, gjennom gjerdet og rett i huset. Må ha hatt nærmere 150km/t eller mer vistnok for var noen bra bremsespor på veien om jeg husker rektig...
 #291392  av chris

apehest skrev:Gikk nå bra den der, han er kunde hos meg og sa at det sitter en 3sge i den bilen der..
Ifølge en på skadeavdelingen som var på samme fest som sjåføren så var han drita full, så det forklarer hvorfor det ikke engang var bremsespor der.
HVIS det er tilfelle, så har jeg faktisk NULL sympati. Selvforskylt og fullstendig frivillig. Null sympati for fyllekjøring. Null..
 #291396  av Tiendreal

Fyllekjøring ja... nei da har han ikke akkurat prøvd og forhindre noe, drikking og kjøring hører ikke sammen ( sprit altså :p )
 #291411  av Stiffy

chris skrev:
apehest skrev:Gikk nå bra den der, han er kunde hos meg og sa at det sitter en 3sge i den bilen der..
Ifølge en på skadeavdelingen som var på samme fest som sjåføren så var han drita full, så det forklarer hvorfor det ikke engang var bremsespor der.
HVIS det er tilfelle, så har jeg faktisk NULL sympati. Selvforskylt og fullstendig frivillig. Null sympati for fyllekjøring. Null..
Amen