TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Open eyes

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#37616  av chris

erling skrev:
chris skrev:Så om det er veldig mørkt, holder det ikke med grøft/park.
Ifølge politi-metrologisk institutt i Haugesund er det grisemørkt når sola nærmer seg horisonten. Slapp unna bot en gang, men det var kun fordi jeg spilte skikkelig dust. Reglene er da altså en vurdering av hvor mørkt politi-ulfen synes det er, ser ikke helt poenget å krangle med det..
Plutselig ble jeg ennå litt mer glad for at jeg bor i trøndelag..

#37713  av erling

På en annen side, var det første gangen jeg har blitt stoppa i kontroll her, etter 6,5 år med lappen. :) Så skal ikke bare klage. :P

#37790  av Gossi

Jeg syns det var dritpent med de lyktene! Men nå har jo jeg snart ikke Mr2 lenger da så... :oops: Cameleon får heller gjøre hva han vil med lyktene mine. eller han sine. Litt mine vil de da alltid være. 8)

#37803  av cameleon

Gossi skrev:Jeg syns det var dritpent med de lyktene! Men nå har jo jeg snart ikke Mr2 lenger da så... :oops: Cameleon får heller gjøre hva han vil med lyktene mine. eller han sine. Litt mine vil de da alltid være. 8)
Er faktisk enig med gossi der angående de lyktene der. hadde jeg vært stinn av penger skal jeg ikke se bort i fra at jeg hadde utført en slik endring. Men nå koster sikkert noe slik som det der skjorta, så jeg lar det ligge for øyeblikket hehe

#37834  av chris

cameleon skrev:
Gossi skrev:Jeg syns det var dritpent med de lyktene! Men nå har jo jeg snart ikke Mr2 lenger da så... :oops: Cameleon får heller gjøre hva han vil med lyktene mine. eller han sine. Litt mine vil de da alltid være. 8)
Er faktisk enig med gossi der angående de lyktene der. hadde jeg vært stinn av penger skal jeg ikke se bort i fra at jeg hadde utført en slik endring. Men nå koster sikkert noe slik som det der skjorta, så jeg lar det ligge for øyeblikket hehe
Slutt å tull nå. Alle ekte sportsbiler SKAL ha vippelykter! :)

#37838  av CelicaGT

chris skrev:
cameleon skrev:
hmmm likte ikkje helt den siste chris :evil: :)

#37877  av chris

CelicaGT skrev:
chris skrev:
cameleon skrev: Er faktisk enig med gossi der angående de lyktene der. hadde jeg vært stinn av penger skal jeg ikke se bort i fra at jeg hadde utført en slik endring. Men nå koster sikkert noe slik som det der skjorta, så jeg lar det ligge for øyeblikket hehe
Hehe, jeg hadde regna med flere sinte kommentarer på den :D
Neida, ikke ta den så seriøst. Men jeg mener at vippelykter er stilig :) Utenom på mx5 da.. de er seriøst stygge.. :roll:

#37894  av Kenny

vippelykter er ikke serlig aerodynamisk... derfor er jeg litt sånn imot det, men low rise er jo litt bedre da... :)

#37913  av cameleon

chris skrev:
CelicaGT skrev:
chris skrev: Slutt å tull nå. Alle ekte sportsbiler SKAL ha vippelykter! :)
Hehe, jeg hadde regna med flere sinte kommentarer på den :D
Neida, ikke ta den så seriøst. Men jeg mener at vippelykter er stilig :) Utenom på mx5 da.. de er seriøst stygge.. :roll:
På mx5 får en i alle fall full uttelling på vippelyktene. De går jo rett opp og dekker heeeeeeeeeeeeeele frontruta :mrgreen:

#37916  av PÃ¥l

Ja, MR2's lykter er finere en MX5. MX5 har jo runde, og det er ikke pent synes jeg. kjørte foran en, og den så ut som en slags mikke mus :) men seriøst, MX5 er ikke stygg heller, selv om den ser litt "snill" ut. den er grom i svingene pga drivhjul bak og veldig lav vekt... og sinnsyk lav!

#37933  av Gossi

Min mening er at det kun er Ferrari som klarer å lage pene vippelykter på biler... Skal oss vanlig dødelige ha pene vippelykter må nok modifiseringer til. Men det er nå min mening da... :oops:

#37956  av chris

Kenny skrev:vippelykter er ikke serlig aerodynamisk... derfor er jeg litt sånn imot det, men low rise er jo litt bedre da... :)
hva er vitsen med aerodynamiske vippelykter da? Hvor fort kjører man om natta liksom? neppe 200+ i hvert fall. ;)

#37975  av turboman

http://www.kustomplay.com/prod01.htm

63 $ for Low-rise-kit...

Må være billig vel...? men, litt usikker på om det var så veldig pent, men....

#38017  av Kenny

det er jo om natta man kjører fort... om dagen er det jo så mye trafikk, og større kjangs for å bli tat av purken... :( det er i allefall min mening.. :) liker nå best low rise uansett jeg da... :)