-X- Toyota Celica 2.0GT -86
-FalcoN-
-FalcoN-
chris skrev:Tenker jeg beholder vippisene på mr2'en min jegEndel av sjarmen spør du meg
kake skrev:EnigJostein skrev:Enig.chris skrev:Tenker jeg beholder vippisene på mr2'en min jegEndel av sjarmen spør du meg
Den ser litt ut som en "mini 300ZX" den på bildet
chris skrev:Også enig. MR2 er vippiser. er det ikke vippiser, er det ikke MR2 (med unntak av MK3 da, men hver sin smakkake skrev:EnigJostein skrev: Endel av sjarmen spør du megEnig.
Den ser litt ut som en "mini 300ZX" den på bildet
Pål skrev:Jeg kan ikke si annet enn: enig!chris skrev:Også enig. MR2 er vippiser. er det ikke vippiser, er det ikke MR2 (med unntak av MK3 da, men hver sin smakkake skrev: Enig.Enig
Den ser litt ut som en "mini 300ZX" den på bildet) Jeg elsker å kjøre om natta og sikte meg inn på svingene ved hjelp av kanten på lyktene, drømte om det lenge før jeg fikk meg MR2. En drøm som har gått i oppfyllelse spør du meg! Unnskyld om jeg blir sentimental, men kan ikke unngå det når jeg snakker om favorittbilen min
chris skrev:da bryter jeg utviklingen her og sier at det eneste jeg er misfornøyd med bilen er lyktene.. pent når de er nede, men jeg takler ikke å ha de oppe.. venter på en kraftig bot fra onkel snart, han liker ikke at jeg kjører i sentrum etter mørkets frembrudd med bare tåke\parkPål skrev:Jeg kan ikke si annet enn: enig!chris skrev: EnigOgså enig. MR2 er vippiser. er det ikke vippiser, er det ikke MR2 (med unntak av MK3 da, men hver sin smak) Jeg elsker å kjøre om natta og sikte meg inn på svingene ved hjelp av kanten på lyktene, drømte om det lenge før jeg fikk meg MR2. En drøm som har gått i oppfyllelse spør du meg! Unnskyld om jeg blir sentimental, men kan ikke unngå det når jeg snakker om favorittbilen min
Tommy skrev:Jeg kjører alltid med grøft/park så lenge det er gatebelysning. Og det er mer enn bra nok for politiet sin del. Er det mørke veier, vipper jeg opp lyktene, da grøftelysene ikke lyser langt nok.
da bryter jeg utviklingen her og sier at det eneste jeg er misfornøyd med bilen er lyktene.. pent når de er nede, men jeg takler ikke å ha de oppe.. venter på en kraftig bot fra onkel snart, han liker ikke at jeg kjører i sentrum etter mørkets frembrudd med bare tåke\park
chris skrev:Tommy skrev:Jeg kjører alltid med grøft/park så lenge det er gatebelysning. Og det er mer enn bra nok for politiet sin del. Er det mørke veier, vipper jeg opp lyktene, da grøftelysene ikke lyser langt nok.
da bryter jeg utviklingen her og sier at det eneste jeg er misfornøyd med bilen er lyktene.. pent når de er nede, men jeg takler ikke å ha de oppe.. venter på en kraftig bot fra onkel snart, han liker ikke at jeg kjører i sentrum etter mørkets frembrudd med bare tåke\park
chris skrev:Så om det er veldig mørkt, holder det ikke med grøft/park.Ifølge politi-metrologisk institutt i Haugesund er det grisemørkt når sola nærmer seg horisonten. Slapp unna bot en gang, men det var kun fordi jeg spilte skikkelig dust. Reglene er da altså en vurdering av hvor mørkt politi-ulfen synes det er, ser ikke helt poenget å krangle med det..