TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min nye MK1!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #297107  av villejan

MK1-87 skrev:Gratulerer med en flott bil. Du kommer ikke til å angre. Herkan du se en med andre felger. Lånte felgene til Anders.

Dette kunne jo jammen vært min. HElt lik min egen. Vurderer faktisk å selge nå...SNUFS

Stemmer det pondus at du kjørte over kvamskogen lørdag i 12 tiden. Retning Norheimsund?. Mener jeg så deg (samme bil) litt tidligere på dagen i åsane retning sentrum.
 #297117  av MK1-87

villejan skrev:
MK1-87 skrev:Gratulerer med en flott bil. Du kommer ikke til å angre. Herkan du se en med andre felger. Lånte felgene til Anders.

Dette kunne jo jammen vært min. HElt lik min egen. Vurderer faktisk å selge nå...SNUFS
Har du identisk bil villejan? Hvor mange røde t-tak versjoner finnes det på norske veier mon tro? Mener at jeg og Jørn telte rundt 5 en gang men må muligens justeres opp. :P
 #297142  av villejan

NEi, jeg har ikke t-tak. Bare avtagbart...

Det jeg ville fram til var at jeg har nesten identisk bil som på bildet.
 #297170  av Terjen

Grattis med et kjempe-eksemplar. 8)
 #297197  av mr2pondus

villejan skrev:

Stemmer det pondus at du kjørte over kvamskogen lørdag i 12 tiden. Retning Norheimsund?. Mener jeg så deg (samme bil) litt tidligere på dagen i åsane retning sentrum.
Ja det stemmer bra. Rota rundt litt der før jeg futta mot Kvanndal.Fantastisk tur over fjellet på lørdag! :D
 #297198  av mr2pondus

MK1-87 skrev:
villejan skrev:

Har du identisk bil villejan? Hvor mange røde t-tak versjoner finnes det på norske veier mon tro? Mener at jeg og Jørn telte rundt 5 en gang men må muligens justeres opp. :P
Jeg har jo en til i garasjen.Den er ts
 #297205  av MK1-87

Får man mange nok MR2`er. Jeg kjemper mot lysten til å skaffe en til. T-tak er litt upraktisk for små turer ved å ta på og av. Dessuten har de jo en tendens til å lekke. Men i dag cruiset jeg rundt Randsfjorden med taket av og god musikk på spilleren. Brumming fra Janspeed og vind i håret. og... svingete veg 8)
 #297220  av mr2pondus

Upraktisk? Mr2 er den flotteste pick-upen som er laget.
De glemte bare planet :wink:
 #297909  av MK1-87

heheh. Vel jeg har takstativ til den. Gjør den jo utrolig praktisk :D . Takk for CD i posten. Den hadde jeg hatt stor glede av under oppussing men er sikker på at den kommer til nytte fremover. Flott å få hjelp av andre i miljøet.
 #297935  av mr2pondus

Bare hyggelig!Dette forumet har foret meg også med god info.Cd plata skulle nok inneholde mer enn nok info for de fleste :P
Takbøyler kan jeg ikke bruke på min,ergo=microvogn.Det er neste steg på veien.
Fant et par på E-bay til en artig pris.
 #305471  av mr2pondus

MK1-87 skrev:
villejan skrev:

Er det noen som har funnet ut hvor mange mk1 targa som finnes i Norge?
Det ble ikke solgt veldig mange av de i utg.punktet heller.
 #305547  av Anders gullstein

Hør med blacklimited, han pleier å sitte inne med litt trivia som dette ;)

Men det er nok en god del mindre enn med takluke. Kostet en del ekstra med targa taket.
 #305658  av mk1 black limited

Husker ikke eksakt, men tror det var et sted mellom 10 og 15.
 #305952  av mr2pondus

Det var ikke mange! Da skal jeg tviholde på min! 8)