TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min nye MK1!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #296629  av sindrejl

nyyydelig bil :) gratulerer
 #296631  av mr2pondus

Helt fjern jeg nå :shock: :shock:
Til uk skal jeg sortere ut ting i dele haugen jeg skal ha,for så å selge min gml targa.
Fjellet i den bilen, i dette været!!!
56 mil i himmelen!!
 #296633  av JK86

grattis me ny flott bil.
 #296645  av SanAndre

Var en flott bil du har skaffa deg der :) Gratulerer 8)
 #296662  av sindrejl

mr2pondus skrev:Helt fjern jeg nå :shock: :shock:
Til uk skal jeg sortere ut ting i dele haugen jeg skal ha,for så å selge min gml targa.
Fjellet i den bilen, i dette været!!!
56 mil i himmelen!!
haha skjønner jeg, vurderte å kjøpe den selv, men må holde meg noen måneder uten bil for å spare opp litt småpenger istede fant jeg ut :)
 #296674  av mk1 black limited

Gratulerer med flott eksemplar. Nåværende eier ringte meg for en tid tilbake før han la den ut på NSKs markedsside, og ga tydelig uttrykk for at han ville at den skulle selges til en entusiast. Så det regner jeg med at har skjedd. :-)
 #296691  av mr2pondus

Det var gøy å høre. Den kommer til å ha det utmerket her i sør.
Den har hatt vinterdekk på for siste gang. 8)
 #296723  av tettwatt

Gratulerer med strøken bil. Nå har du 88 og 89 modeller, er jo ikke de vanligste utgavene i norge for å si det sånn. Planene er godt i gang tenker jeg?
 #296732  av mr2pondus

Ja det er de. 89 mod vil komme for salg.Interessert?
Skal sette sammen "delelista" til uka,når jeg har fått den nye dama heim.
Ser bra ut i allefall.
 #296850  av Anders gullstein

Veldig pen bil. Det dukker da opp ett og anna eksemplaret som er i god stand innimellom, selv om det er nesten år i mellom nå til dags.

Var det deg jeg møtte på Sollihøgda på torsdagen rundt klokka 8? Var i hvertfall en rød mk1 som så ut til å være bra.

Om jeg skal sette fingeren på noe, så bør de pedalene byttes og sotfilmen er litt vel mørk. Men ellers ser denne veldig bra ut. Flott å se at det er en riktig kjøper av den :)
 #296858  av mr2pondus

Nei jeg har ikke bil som er kjørbar(enda :D ) Var i Moss for to uker siden,men da i Mazda.
Jeg heter dyre i morra! Gleder raua av meg.
Skal få unna akkurat de modifikasjoner bilen fortjener! :D
 #296986  av mr2pondus

:D Far heve bil no! No er han far ein gled mann!
:D :D 8) :D :D
 #297026  av MK1-87

Gratulerer med en flott bil. Du kommer ikke til å angre. Herkan du se en med andre felger. Lånte felgene til Anders.
Vedlegg
_beskjært.jpg
_beskjært.jpg (1.15 MiB) Vist 735 ganger
 #297071  av tettwatt

mr2pondus skrev::D Far heve bil no! No er han far ein gled mann!
:D :D 8) :D :D
Da fer han far teke seg ein pils og feira at frøkna har kome tel gards :mrgreen: Grattis nok en gang, og si i fra når den andre skal selges, har en interessert kamerat her inne.