Tfan skrev:ja, men prisen er jo høyre også. Kan nesten ikke gå lenger en 90-100 altså.Det finnes mye bra i din prisklasse

Ferrari er den rike manns MR2.
Sjå, gul tekst
Sjå, gul tekst

Tfan skrev:ja, men prisen er jo høyre også. Kan nesten ikke gå lenger en 90-100 altså.Det finnes mye bra i din prisklasse
Tfan skrev:Ja det kan jeg gjøre. Men hvis jeg kjøper den 1995mod som ligger på autodb, tror dere at jeg har tapt like mye på den som en 93mod som har gått 171tusen eller en 92mod som har gått 77tusen km, I form av at bilen taper seg på markedet og penger jeg må ha brukt på den for og holde den i vedlike?. Det jeg lurer på er om det er like greit og kjøpe den til 145tusen fordi jeg taper mindre på den en de andre bilene fordi den er ny og trenger kannsje ikke og skifte så mange deler?.du kan se det fra denne siden og, en 90-92 modell er en ganske vanlig utgave, og en 93 modell er en litt mindre vanlig utgave, mens en 95, eller 96 er ganske sjeldent her i norge, og sånn er det vel med alle revisjoner opp til siste utgaven av mk2, dess nyere den er til verre er det å få tak i den, så di koster litt mer ja, men tror ikke disse utgavene taper så mye verdi som en tidlig utgave gjør.... jeg hadde vertfall gått for den 95 modellen så lenge den ikke hadde stor feil og mangler og ikke var skamkjørt av en gjeng 18åringer som nettopp har fått lappen:)
ElViz skrev:Jeg synes 93-94-95 modellene er de beste, de første hadde endel feil, og var ikke galvanisert. I 95 sluttet de å selge MR2 i USA, dermed er det mye mindre deler til dem. Ellers så jeg en kritisk kommentar til TG-bil tidligere i tråden, og må si at jeg har bare gode erfaringer med Tom. Jeg har kjøpt min fra ham...liten rettelse; mr2 ble galvanisert ifra 91 og oppover
Tfan skrev:hehe, nei det er sant:)man kan si at mr2 mk2 er en mer populær bil enn mk3 siden det begynner å bli en klassisk sportsbil som ser bra ut
Fant en 00 mod til omtrent samme prisen. Er disse her med eldre karosseri mere populære?. Jeg personlig synes den har det tøffeste karosseriet.
ElViz skrev:Jeg synes nå absolutt at MKII er penest jeg daHelt enig![]()
Riktig at den er galvet fra 91.
I 94 fikk motoren mere hester (173) og ny bakvinge som er 1 del.
Jeg har kjøpt 94, fra TG, og er fornøyd
ElViz skrev:Jeg synes nå absolutt at MKII er penest jeg da![]()
Riktig at den er galvet fra 91.
I 94 fikk motoren mere hester (173) og ny bakvinge som er 1 del.
Jeg har kjøpt 94, fra TG, og er fornøyd