TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kulere baklykter

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#38376  av FireWalk

Hmm.. mulig.. den pæren jeg fikk er som tåkelys pæren, den stikker noe mer ut enn det kjørelyspæren gjør.. men ser ikke hvordan det skal gå ann å gjøre den kortere... slik jeg ser det er det 2 muligheter. 1. få tak i en svakere pære for å prøve å matche lys-styrken til kjørelysene. 2. "sote" pæren på en eller annen måte for å gjøre den svakere.. om det er mulig da? noen som har noen forslag?

#38395  av FireWalk

Da har jeg vært ute og tatt noen bilder av den nå som det er skumring. Så blir det litt lettere å se hvordan det ser ut når det er litt mørkt ute. Ble ikke så ALT for gale faktisk.. men burde kanskje fått ned intensiteten et lite hakk mer.. Hva syntes dere? jeg mener det må bli enda litt svakere..

#38402  av jan-erik

DÃ¥rlig med bilder hos meg....

#38423  av CelicaTurbo

snodig...

edit: fungerte når jeg prøvde vedlegg.. prøv en gang til Firewalk for filene som du lastet opp ble ikke lagret på server av en eller annen grunn? :?
Vedlegg
test
test
salah1_-_1.jpg (9.6 kiB) Vist 910 ganger

#38464  av FireWalk

såpass... jeg kan heller ta noen nye, for jeg fikk løst problemet. Jeg tok en svart tusj og farget litt på innsiden av pæren, så det ikke lyser så mye bak på reflektoren. Det er jo bare en 5 watts pære så det er helt trygt. Forsøkte så igjen.. ble litt knoting før jeg fikk lys styrken til å bli helt lik på begge sider, men til slutt fikk jeg det til. Ble ganske bra faktisk! :)

#38474  av chris

FireWalk skrev:såpass... jeg kan heller ta noen nye, for jeg fikk løst problemet. Jeg tok en svart tusj og farget litt på innsiden av pæren, så det ikke lyser så mye bak på reflektoren. Det er jo bare en 5 watts pære så det er helt trygt. Forsøkte så igjen.. ble litt knoting før jeg fikk lys styrken til å bli helt lik på begge sider, men til slutt fikk jeg det til. Ble ganske bra faktisk! :)
Prøv å legg ut de bildene igjen, som var før du begynte å tusje. Og så tar du nye bilder etter du tusja :)

#38478  av FireWalk

ok, da prøver vi igjen. Her er de første bildene jeg tok.. Lysene er fremdeles litt for skarpe på dette bildet, men det vises ikke så godt siden det er tatt litt fra siden..
Vedlegg
Slik ser det ut når det er litt mørkt..
Slik ser det ut når det er litt mørkt..
Skumring1.jpg (35.4 kiB) Vist 882 ganger

#38479  av FireWalk

Slik blir det seende ut når bremselysene er på. Dette er de første bildene jeg tok, skal legge ut nye i kveld. Ble litt bedre da :-)
Vedlegg
Bremselys. Som dere ser så er bremselysene nå kraftigere enn tåkelysene.
Bremselys. Som dere ser så er bremselysene nå kraftigere enn tåkelysene.
Bremselys.jpg (87.76 kiB) Vist 880 ganger