Dette virker kanskje som et dumt spørsmål.. Men jeg traff en gammel venn her om dagen, han hadde en Audi der han hadde koblet om baklyktene sine slik at tåkelysene var koblet ut, og han hadde krysset dem med kjørelysene og bremselysene, så han hadde "doble" kjørelys på hver side bak. Dette syntes jeg så ganske kult ut, og tenkte jeg skulle prøve det samme på MR2en min.. For meg som ikke er noe geni på bil-elektronikk og strømførende ting og tang generelt så tenkte jeg at det får holde å bare rett og slett bytte pærene, slik at jeg får samme styke på tåkelysene som kjørelysene. På den måten kan jeg bare kjøre med tåkelysene bak på hele tiden, også får jeg doble kjøre lys. Det ser jo utvilsomt litt mer sporty ut med doble lys bak istedet for bare et på hver side..
Men så det dumme spørsmålet. Hva slags pære må jeg kjøpe for å få til dette? dvs. Hva slags pære er det i kjørelysene på MR2en bak? snakka med en som sa at det var sikkert en 21 eller 25 watts pære jeg må ha.. men er jo kjekt å vite før jeg kjøper.. og jeg gidder ikke begynne å skru av lyktene bak bare for å sjekke
Jeg har også kjøpt meg høyt bremselys til å ha bak! bare klistrer det rett på ruta... får billigere forsikring, og det ser jo litt kulere ut det og... ser ut som om det er en litt nyere modell enn det faktisk er.. iallefall bakfra i mørket
Men så det dumme spørsmålet. Hva slags pære må jeg kjøpe for å få til dette? dvs. Hva slags pære er det i kjørelysene på MR2en bak? snakka med en som sa at det var sikkert en 21 eller 25 watts pære jeg må ha.. men er jo kjekt å vite før jeg kjøper.. og jeg gidder ikke begynne å skru av lyktene bak bare for å sjekke

Jeg har også kjøpt meg høyt bremselys til å ha bak! bare klistrer det rett på ruta... får billigere forsikring, og det ser jo litt kulere ut det og... ser ut som om det er en litt nyere modell enn det faktisk er.. iallefall bakfra i mørket

- MR2 TURBO -