TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Høsten, en god tid forran tven

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Din Favoritt serie

Prison Break
18
20%
Heroes
9
10%
Stargete Atlantis/ SG1
5
6%
Greys Anatomy
3
3%
Top Gear / Fifth Gear
8
9%
House
9
10%
CSI
18
20%
Entourage
4
4%
Lost
14
16%
24
1
1%
 #302751  av inzane2012

ErikG skrev:Må legge til at Golden Goal har startet igjen. Fantastisk morsomt. Også starter Torsdagsklubben.
nja, jeg takler ikke tryne på ho der silje stang, blir rett og slett provosert bare av å se på den kjerringa der, så eneste som er gøy der er monologen til OJ:D

men, har akkurat sett ferdig første episoden fra nye sesongen til heroes, og herregud det her kommer til å bli helt villt bra!!!!!!!!!! må springe ut å ta en kjapp røyk før jeg ser neste episoden :D bare så jævlig irriterendes å måtte vente ei hel uke til neste episode :evil: :evil: bare håper på at denne sesongen bli lenger enn den forrige...
 #302794  av inzane2012

Larsen skrev:24 står ikke der.
nei, hadde helt glømt den serien:) hehe... men nå står den på lista, tok over for supernatural siden det virket som ingen likte den serien her inne:) hehe

skjønner ikke hvordan jeg i alle dager klarte å glemme å ta med top gear og fifth gear heller, skammer meg virkelig folkens, håper dere kan tilgi meg for denne store glippen her:)
 #304137  av inzane2012

har sett ett par 3 episoder med den nye serien true blood nå, og kan anbefale den, virker som en serie med masse potensial, og siden den kommer HBO så lover jo det bra siden dem er kjent for å levere gode kvalitets serier... eneste negative jeg har å si på den så langt må vere ett litt dårlig valg av hovedrolle, ho plagsomme kjerringa fra x-men filmene, rouge, som har hovedrollen, syns ikke helt ho passer inn i den rollen ho spiller...

og for dere som ikke vet hva denne serien handler om, så er det en "vampyr" serie, handler om at sidene japsene har oppfunnet ett syntetisk blod, så har det gjort at vampyrer ikke lenger trenger å drikke menneskeblod, og har derfor valgt å stå frem i offentligheten...
jajaja, vet dette høres ganske teit ut, men det gjorde også beskrivelsen av prison break og heroes og:) så gi denne serien en sjangse folkens:P