Oki, fysste gongen eg seie detta tror eg, men nå gir eg opp.
Tenkte jeg skulle begynne å fikse litt smårust i dag.. Joda begynte å plukke litt i ene framskjermen, der så jeg det var noen småsprekker som danna en firkant på 10x10cm. Dunka litt i firkanten, og ned datt den.. Så jeg tenkte okeida, det var jo litt jalla at de hadde fiksa skjermen med hønsenetting og sparkel.
Menmen, det skulle nå kunne fikses tenkte jeg.
SÃ¥ jeg gikk en runde rundt bilen og saumfarte den ekstra godt m.t.p. jallamekk.
Fant da en liiiten sprekk i den høyre kanalen (som faktisk så strøken ut), fant fram skrujernet og pirka litt i sprekka. Da ble det akkurat som når isbreen på Istid 2 sprakk...
Vips, så stod jeg med godt over halve kanalen i neven, som forøvrig var lagd av byggskum med litt sparkel utpå...
Fant slike "sprekker" mange andre plasser og, så regner med hele bilen er besmitta av dritten..
Verste er jo at jeg har lagt litt arbeid og penger i den allerede, bl.a skifta clutchen, alt av oljer, viskerblader og et bremserør.
Pluss bestilt og betalt deler for 1500,- fra Australia for å få skiten gjennom EUen. Nå er jo alt ubrukelig egentlig, så anser vel dette som katta i sekken.
Ekle greier..