TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pris pÃ¥ 98 blyfri

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #305700  av angrykid

Mhm, inzane. :P
 #305986  av inzane2012

angrykid skrev:Jeg driver å farter endel rundt i trondheimsdistriktet og malvik og ut mot stjørdal. Det jeg har funnet ut så langt, av egen erfaring, er at jo nærmere hommelvika du kommer, jo billigere blir det. Ikke medregnet stav, da det bruker å være forholdsvis dyrt der oppe.

YX'en på skovgård er billig, YX'en på vikhammer er billigere, statoil i hommelvika bruker som oftest å være billigst. Det er yderst sjeldent at dette fenomenet slår feil. Når man da kommer utover til værnes og stjørdal, så er prisen på vei oppover igjen..

Skjønne det den som vil. :)
sture sture sture, du skylder meg sikkert 30kr på pga missledende råd :lol: tenkte at nei, nå skal jeg se om sture har rett at bensinen er billigere i hommelvika, så jeg kjørte ut dit for å fylle, men der kosta jo bensinen(95) 10.89kr, mens på vikhammer koster den 10.75...dårlig gjort av deg sture :P hehe
 #306013  av lexusmann

11,55 for 95 her i kveld...ikke spesielt billig i forhold til andre plasser ser jeg...
 #306029  av Syns

Master skrev:Det som er verdt å merke seg er at ofte når det ligger en fullverdig bensinstasjon på en side av veien, og en pumpestasjon av ukjent merke på andre siden (som er 10 øre billigere enn den andre stasjonen) kan du banne deg f*** på at begge egentlig eies av samme eier :) Er bare et psykisk spill for å få deg til å fylle hos dem, og ikke andre. :D
Tenker du på Sjøgata i Bodø? I såfall gjelder ikke det du sier i dette tilfellet. 1-2-3 stasjonene eies nemlig av Statoil, mens det som kjent er Shell på andre siden av gata. :wink:
 #306030  av inzane2012

mr2storbrua skrev:95 kosta i kveld 9.99, 98 kosta 10.35. Tror aldri jeg har fylt så billig på mr2'en...
syns staten burde lagt inn fastpris på bensin jeg, 9.50 for 95, uansett samma faen, i hele landet...
dieselen kunne låge en krone eller to under
så kunne heller 98 låge på 9.99 eller noe sånt...
 #306033  av Terjen

inzane2012 skrev: dieselen kunne låge en krone eller to under
Over mener du.. :wink:
 #306034  av mr2storbrua

inzane2012 skrev:
mr2storbrua skrev:95 kosta i kveld 9.99, 98 kosta 10.35. Tror aldri jeg har fylt så billig på mr2'en...
syns staten burde lagt inn fastpris på bensin jeg, 9.50 for 95, uansett samma faen, i hele landet...
dieselen kunne låge en krone eller to under
så kunne heller 98 låge på 9.99 eller noe sånt...
Helt enig, dersom oljeprisen går opp vil jo staten uansett tjene mer penger og dermed ha råd til å tjene mindre på drivstoff i norge. Var vel Frp som snakka om at de ville ha fastpris på 8 kroner (?) ved forrige stortingsvalg.
 #307647  av inzane2012

endelig har bensinen gått ned til under der den hører hjemme, vertfall for en liten stund :) godt og se det 9 tallet på bensin prisene igjen, kan ikke huske sist jeg såg det...
 #307657  av Gt-4-Ever

Husker enda dagen da jeg kjørte opp. 15 januar 2004, da var prisen for 95 7,13. :) aldri fylt så billig før.. Nå ligger prisen på mellom 10,50 og 12,00. :?
 #307733  av inzane2012

dæven kor lolsk, var nett en lite tur ut nettopp, kjørte forbi unoX stasjoen her på vikhammer, bensin fra kr 9.54 pr liter, mens på statoilen i hommelvika var den til den nette sum av ca 11.50 pr liter.... syke greier det der...
 #307755  av sindrejl

inzane2012 skrev:dæven kor lolsk, var nett en lite tur ut nettopp, kjørte forbi unoX stasjoen her på vikhammer, bensin fra kr 9.54 pr liter, mens på statoilen i hommelvika var den til den nette sum av ca 11.50 pr liter.... syke greier det der...

hah ja dette var så merkelig i Trondheim også. Rett ved City syd kostet bensinen 9,57, på Heimdal (på andre siden av e6 bare) lå den på 11,57

sprøtt
 #307788  av inzane2012

sindrejl skrev:
inzane2012 skrev:dæven kor lolsk, var nett en lite tur ut nettopp, kjørte forbi unoX stasjoen her på vikhammer, bensin fra kr 9.54 pr liter, mens på statoilen i hommelvika var den til den nette sum av ca 11.50 pr liter.... syke greier det der...

hah ja dette var så merkelig i Trondheim også. Rett ved City syd kostet bensinen 9,57, på Heimdal (på andre siden av e6 bare) lå den på 11,57

sprøtt

jepp, var samme greia på omkjørings veien idag og, statoilen ved burgerking låg den på 9 tallet, mens på essoen ved ica maxien lå den langt oppå 11 tallet, og dem ligger jo bare noen hundre meter fra hver andre... skjønner ikke helt logikken i det der jeg da...
 #309781  av inzane2012

så prisen her på vikhammer var nede i 9.19 pr.l igår :) under 9kr så blir det bra:P
 #309792  av ErikG

Fylte 99 vpower for 9,13 i går!! På Shell i Kolsåskrysset i Bærum